Hey dames! Ik heb laatst een pakket gekocht van dipstick ovu testen incl zwangerschapstesten midstream bij 2besure. Heeft er iemand ervaring met deze zwangerschapstest?? De ovu testen vind ik super fijn. Ben benieuwd naar jullie reacties! Dan weet ik of ik toch stiekem ook niet ff kv2v5 moet halen hihi Alvast bedankt!!
Dat zijn die roze met wit toch? Die je 6 dagen voor nod kan gebruiken? (Zeggen ze) Die heb ik er toen ook bij besteld. Keren dat ik testte ermee was ie witter dan wit en ook niet zwanger, dus als ik er positief mee test ga ik er vanuit dat het raak is. Mij lijken ze wel betrouwbaar
Zou wel kunnen idd. Heb ze nog niet opengemaakt. Dacht eigenlijk pas vanaf nod dat ze 99% garantie geven. Heb het standaard pakket besteld niet extra gevoelig dus of deze ook zo vroeg kunnen zou ik eens moeten kijken Maar dat is in elk geval al 1 goeie reactie. Niet vals positief dus haha
Ik heb niet zulke goede ervaringen met deze zwangerschapstesten. Kreeg steeds een tuurstreepje terwijl kv2v5 omowit bleef.
Ik vond deze testen niet fijn. Niet alleen gaven ze soms tuurstreepje terwijl kruidvat wit bleef, maar soms liepen ze ook niet door. Dan moest ik het stickje nadat ik hem neer had gelegd toch wel een flink aantal seconden langer in de urine houden voor hij begon te lopen.
Oke bedankt voor de reacties Had toch ook maar kv2v5 gehaald. Vanmorgen midstream gedaan en echt negatief. Deze hebben wel al waarde van 10miu. Zouden dames daarom denken dat die tuurstreepje geeft? Geloof dat kv 25miu is of zo?
Ovu testen zijn goed! Zwangerschapstesten elke ronde positief mee getest terwijl ik niet zwanger was. Kruidvat bleef dan wit.
Denk laat maar even updaten Vandaag helaas ongesteld geworden maar afgelopen week paar keer getest en waren echt omowit Dus misschien dat degene die positief hebben getet en toch ongi zijn geworden toch wel even echt zwanger zijn geweest? Hier in elk geval op naar de volgende ronde!