Deze foto is ver na afleestijd gemaakt,en dus niet te beoordelen. Ik zie overigens ook niets. Heb je geen foto binnen afleestijd?
Na een halfuur is het streepje gewoon nog roze.Dit streepje is paars opgedroogd,dan is je test zeker een paar uren oud,en geen halfuur.
Dat klopt niet helemaal Ik had gister ook zo'n paarse test na een paar minuten al. Overigens omo-wit Maar vond het ook een beetje vreemde kleur hebben want ben ook roze gewend
Als ik idd op de foto klik en dan inzoom, zie ik heel licht iets. Spannend hoor, benieuwd hoe 'ie er morgen uit zal zien!
Deze test is absoluut niet na een half uur.Ik zat meer te denken aan gisteren bv...Zo ziet hij eruit.Maar in ieder geval meerdere uren oud,en dus niet meer te beoordelen. Alhoewel,in dit geval misschien wel,want ik zie niets. Ik hoop dat je snel een duidelijke test hebt binnen afleestijd
Wil hier geen discussie over aangaan maar ik weer echt zelf wel wanneer ik deze test heb gedaan en dat was om 6.30 vanmorgen. Prima als dat niet gelooft wordt maar lijkt me vreemd dat jij beter weet wanneer deze test gedaan is dan ik. Dat jullie niets zien snap ik en vind ik ook niet gek hoor haha.
Mijn testen waren ook binnen een half uur al een paarse kleur.verschild echt per test. Ik zie heel in de verte wel een licht streepje.hoop dat ie mooi op gaat lopen.succes!
Met mijn vorige telefoon kreeg ik dezelfde kleur op de testen. Kan dus ook met de kwaliteit van je camera te maken hebben.