Hallo dames! Vandaag 3 dagen overtijd, dus een testje gedaan. Het lijkt me dat de kv2v5 steeds vaker indrogers geven.. Zouden jullie willen meekijken of jullie iets zien? (foto is wel wat waziger geworden) Of dat ik mezelf loop gek te maken Thanks!
sorry ik zie ook niets, maar wie weet, mijn vriendin die zwanger was van een tweeling testen pas 9 dagen overtijd positief door late innesteling.
Ik zie ook (nog) niks.... Misschien dat het nog komt. Ik had overigens een week voor nod al een lichte tuurstreep. En een week later op nod een knaller. Niet dat het wat zegt hoor. Had bij mijn zoontje pas met 2 weken overtijd positief getest ! Succes!
Ik zie ook niks, sorry! Als je een aantal dagen overtijd bent, had je al wat moeten zien. Hoe zeker ben je van je cyclus? Je had ook geen klachten neem ik aan? Misschien blijft je menstruatie even uit door stress oid! ☺️
Ik zie niks. Maar ik heb bij de zwangerschap pas 4 overtijd positieve getest. De dagen ervoor allemaal negatieve.
Je kunt eigenlijk pas over overtijd spreken als je exact weet wanneer je eisprong is geweest. Dus wanneer was je eisprong en hoe heb je deze gevonden/bepaald?