Hallo, Ik snap er zelf niks meer van en hoop dat iemand dezelfde ervaring heeft en deze met mij wil delen. Op zondag 4 juni 2017 (in de avond) had ik een positieve ovulatietest van clearblue (digitale). De volgende ochtend 5 juni 2017 heb ik voor de zekerheid nog een keertje een test gedaan en deze was ook nog positief. Later in de middag gaf de test geen smiley meer aan. Dus ik was in de veronderstelling dat mijn ovulatie binnen 48 uur zou komen. Naast het gebruik van ovulatietesten ben ik na mijn miskraam ook aan het temperaturen. Nu werd ik vanochtend wakker en geeft mijn app fertility friend aan dat ik pas afgelopen vrijdag dus 9 juni 2017 mijn eisprong heb gehad. Vijf dagen later dan de test heeft aangegeven. In mijn chart is de temperatuur op 6 juni gestegen en niet meer echt gedaald. Heeft de fertility friend het fout of kan dat niet? Alvast bedankt voor jullie reactie. https://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php
Je link doet het niet. Misschien even een screenshot plaatsen? En ja FF zit er soms ook wel eens naast...
Ff werkt met de gegevens die jij invult Idd je link werkt niet. En daarbij is een posi ovu geen garantie tot het volgen van een eisprong
Je ei was idd dag 16. FF twijfelt (vandaat stippelkruis) omdat je je begin vd cyclus niet getempt hebt en daarvan kan hij in de war raken Temp je wel rectaal en dagelijks dezelfde tijd voor het opstaan??
Bedankt voor je reactie! Zat al flink te balen dat we verkeerd bezig geweest waren! De periode dat ik mijn temperatuur niet heb opgenomen was ik op vakantie in Amerika en met het tijdsverschil klopte er geen hout van. Ik temperatuur altijd om kwart voor 7 en rectaal. Een keer verslapen en toen was het later!