Maandag is mijn NOD. Vandaag kon ik me niet meer inhouden. En volgens mij zie ik een (roze) streepje. Tenminste hier thuis wel, maar op de foto's zie je nagenoeg niks. De eerste foto is binnen de 5 minuten genomen. De 2e na 6 of 7 minuten. En de laatste na een uur. Zie ik spoken? Wie wil er mee turen?
Ow echt? Ik zie zelf op de foto's niet zoveel. Ik durf niet te vroeg te juichen. Bedankt voor het turen
Hier thuis zie ik wel een roze streepje, maar dat wil ik natuurlijk ook wel iets te graag zien. Ik wacht maar af. Bedankt voor het turen!
Thanks allemaal! Helaas maakt het mijn onzekerheid niet minder haha! Dus nog maar een ander testje er tegenaan gegooid (zojuist, heb al 2 grote glazen water op). Slaat helemaal nergens op, ik weet het, maar toch...
Bedankt allemaal, maar ik durf nog echt niks te hopen hoor. Heb eigenlijk ook geen symptomen, behalve slecht slapen (maar dat komt denk ik eerder van de spanning). Af en toe wel wat steekjes of zeurderig gevoel beneden en in liezen, maar dat heb ik misschien ook altijd wel voor menstruatie. In elk geval heb ik geen super speciaal gevoel of zo. Heb ook helemaal geen afscheiding en hoor dat dat meestal wel zo 'hoort'. Ik hou jullie op de hoogte.
Het is heel normaal dat je nu nog niks merkt hoor. Ik heb ook niet echt afscheiding gehad. Ik moest alleen vanaf een week voor nod meer plassen, terwijl ik normaliter in die periode vocht vast hou.