Is echt geen gezeur!! En inderdaad, je bent stokoud (net zo oud als ik ), maar ook heel zwanger De menstruatiekrampen en de afscheiding zijn heel herkenbaar. Volgens mij zijn die alleen maar een goed teken.
mooie testen hoor. Menstruatiekrampen had ik tot 10 weken. ik was van de eerste ook zwanger op mijn 37e dit is een lastige periode tot aan de echo's dan wordt het meer echt
Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel, maar foto's worden slechter van kwaliteit bij het uploaden heb ik gemerkt dus daar kan het ook aan liggen. Bovendien ben ik een slechte tuurder anders had ik zelf geen topic hoeven openen natuurlijk Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen als ik jou was.
Ik ben inmiddels alweer lichtelijk panisch. Had het straks ijskoud met ijskoude voeten. Dacht dat ik misschien koorts zou hebben, dus even temperatuur opgemeten. En nu bleek die ineens maar 36.3 graden te zijn (heb paar keer eerder gemeten deze week ivm rillingen maar was steeds (ruim) boven de 37 graden). Ik ben bang dat het niet goed is Wel meteen onder warme douche gegaan en in warm bed gaan liggen en toen was mijn temperatuur weer 37 graden. Binnen een uur zakte die toen weer naar 36.8, ondanks mijn warme bedje, en nu net weer gestegen naar 37.1 (maar misschien dankzij mijn warme bedje). Ik vind het maar raar en vertrouw het niet
Kijken naar je temperatuur heeft alleen zin als je s morgens tempt vlak nadat je wakker wordt. De rest van de dat kan het behoorlijk schommelen. Koude voeten herken ik van al mijn zwangerschappen Lekker blijven testen dus
Morgen ga ik weer testen. Vooralsnog heb ik jammer genoeg het idee dat bepaalde symptomen afnemen (steekjes en borrelende, zeurende buik), maar we zullen het morgen zien.
Hmm zojuist weer getest. Nu een dagje ertussen gelaten. Testen zijn wel opgelopen, maar ik had zelf een veel groter verschil verwacht. Eigenlijk hoopte ik op knaltesten. Vandaag mijn NOD namelijk (of heel misschien morgen). Wat denken jullie? Op de foto's zijn de onderste testen van 2 dagen geleden.
Lastig idd, wil niet je hoop laten varen hè. Bij mij ging dit afgelopen maand zo mis. Misschien toch een latere eisprong bij jou. Dan kloppen de streepjes wel. Zolang er geen bloed of kramp is is er hoop. Succes met wachten
Dank voor je reactie. Geen bloed of kramp, maar ook geen positief gevoel. Heb nog wel wat steekjes in baarmoeder. NOD zou misschien ook morgen kunnen zijn, aangezien ik op zondag 3 september positieve ovulatietest had. Ging uit van maandag omdat ik toen 'ovulatiekrampjes' voelde, maar misschien klopt dat niet. Maar dan nog zijn de testen niet echt opgelopen.
Ik vind ze er ook mooi uit zien hoor! Dit zijn mijn testen De 1e is 1 dag voor mijn NOD of op mn NOD en de onderste van vandaag en dat is dan een week later! Mijn 1e test is lichter als die van jou
Ik vind ze wel opgelopen. Masr snap je gevoel en onzekerheid. Heb t zelf ook gehad. Morgen weer proberen. Kan wel zeggen dat je je niet druk moet maken maar dat helpt vast niet. Krampjes en menstruatiepijn zegt nu niet zoveel. Hoort ook bij prille zwangerschap. Zolang je niet bloed is t goed. Leef met je mee
En ik snap heel goed je onzekerheid hoor, ik stond vanmorgen om 8.30 voor de kv omdat ik gister gek werd van onzekerheid.. Deze weken zijn gewoon heel onzeker! Maar ga duimen voor een knaller!
Thanks dames! Lief dat jullie mij zo gerust proberen te stellen. Maar ik hou nog even een slag om de arm. Ik vind het verschil tussen zaterdag en vandaag toch wel echt heel klein. Gefeliciteerd @Raaf92 Dat ziet er goed uit! Hopelijk krijg ik ook nog zo'n knaller