Hoi allemaal. Ik ben op 19 juni gestopt met de pil ivm mogelijke bijwerkingen die ik ervan kreeg. Vervolgens ben ik die week (22e) gewoon ongesteld geworden en de maand erop op 27 juli nog ongesteld geworden. Hierna ben ik tot nu toe niet meer ongesteld geweest.. Mijn vriend en ik doen het sinds ik gestopt ben wel met condoom. Maar nu ik zo lang over tijd ben krijg ik toch mijn twijfels of er niet iets mis kan zijn gegaan. Wat denken jullie. Is het verstandig om een test te doen en zoja wanneer? Alvast bedankt
Je zou idd nu al een test kunnen doen. De kans is heel klein maar elke kans is er 1. Mocht de test negatief zijn dan is je lichaam aan het ontpillen En dat kan soms wel maanden duren
Bedankt voor je reactie! Hoef ik dan niet te wachten met testen tot de dag voordat mn volgende menstruatie plaats zou moeten vinden?
Nee want je laatste menstruatie begon op 27 juli dus dat is al bijna 2 maanden geleden. Gemiddeld duurt een cyclus 28 dagen en daar zit je al ruim over heen. Maar wat ik al zei... de kans is ook groot aanwezig dat je lichaam aan het ontpillen is en je daarom nog niet ongesteld bent. Dus doe een test en dan weet je het (ps het hoeft niet met ochtendurine).
Oke dat wist ik niet! Dan ga ik vandaag/morgen voor de zekerheid een test doen. Het kan inderdaad ook het ontpillen zijn, maar geeft zo toch een onzeker gevoel, dus kan maar beter weten waar ik aan toe ben! Bedankt voor de reacties