Hoi dames, Wij zijn niet echt bezig met zwanger worden, maar het zou deze maand maar zo eens raak kunnen zijn. Komende donderdag wil ik gaan testen. Nu heb ik nog een test liggen uit de tijd dat ik zwanger raakte van onze dochter. De digitale Clearblue test. Op de test staat als datum: september 2015. Wat houdt die datum in? Dat na die datum de test niet meer goed werkt? Want dan zou ik even een nieuwe moeten kopen. Weet iemand dit?
Dat is al wel een oude test. Geen idee of die nog betrouwbaar is, maar ik zou 'm niet meer gebruiken. Of misschien als controle test nadat je met een andere test een vaag streepje hebt.
Ik heb even voor je gezocht: Zwangerschapstesten over datum Help! Zwangerschapstest bijna jaar over datum maar wel positief Zwangerschapstest over de datum....positief? help? Hier een positieve ervaring: Test toch gebruikt na houdbaarheids datum betrouwbaar??
Dank voor je uitzoekwerk! Mmm, verschillende meningen dus. Denk dat ik maar het advies van @Mooiezomer ga opvolgen. Als controletest gebruiken bij een vage lijn.
Ja, inderdaad een oude test. Ik had hem nog liggen van de tijd toen we zwanger probeerden te raken van onze dochter. Er zaten er twee in 1 doosje. Ik ga je advies opvolgen!
Ik buig voor je! Een zwangerschapstest zo lang laten liggen!! Bij mij halen ze het eind van de dag niet #test junkie
Ik durf niet zo goed.... We zijn er totaal niet mee bezig. Als het zo is, dan is het welkom hoor! Maar dan zullen we wel even aan het idee moeten wennen. Haha, testjunkie, die vind ik grappig!!