Hallo, Daar ben ik weer. Ik dacht voor de grap even een ovulatietest te gebruiken als zwangerschapstest. Op dag 25, 9 a 10 dagen Dpo. Die was positief. Toen was mijn interesse en mijn verslaving weer actief. Dus heb ik een test gedaan met predictor express, met het kleine beetje urine wat ik in mij had. Deze lijkt ook postief. Binnen afleestijd! Mag ik alvast blij zijn, of nog even wachten op een oploopje? Kruidvat is ovutest btw
Duidelijk te zien! Ik denk dat je wel blij mag zijn, ik zou hier in ieder geval wel blij van worden. Ik duim voor een mooie oploop en een plakbaby
Ovu test is niet positief toch of is de controle streep niet in dat rondje maar de test streep? Maar zie op je predictor wel een streepje en die is het belangrijkst.
Je hebt gelijk: die ovutest is niet positief. Maar het gaat inderdaad om de predictor hier Ik zou hier al blij van worden hoor. En daarna een oploop willen zien.
Ik zie hem meteen! En op m'n computerscherm is het vaak slecht te zien zonder me in rare posities te draaien, dus dat zegt wat!
Ik zou ook blij worden hoor haha en de test freak in mij naar boven halen en vanaf nu dagelijks gaan testen om oploop te kunnen zien. Dus negeer de ovu en ga voor de predictor
Ja die is positief! En ik denk dat het de bedoeling is dat je daar heel blij van wordt. Wat de toekomst brengt weet niemand, maar als je dat als graadmeter neemt mag je pas blij worden als je bevallen bent
Ik zie hem, maar ik zou even wachten op een iets duidelijkere test op of na NOD. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb net weer getest met Kruidvat 2v5. Ook positief. Nog geen knaltest, maar volgens mij zit ik nog niet op mijn NOD dag. Ik denk morgen of dinsdag. Altijd erg moeilijk te zeggen bij mij. Hij loopt wel beter op dan de clearblue express, maar ik blijf gewoon testen
Ik zie ze ook hoor! Ik zou niet afgaan op de ovu test maar zeker wel op zw.testen. Ik denk dat de KV 2v5 nog wat beter gaat opdrogen (inmiddels opgedroogd is ) Ik wens je mooie oploop en een plakbeeb!!!