Helaas eens. De cb test heel erg op de voorgdrukte streep en de kv vind ik niet mooi positief helaas (geen kleur).
Krijg de foto niet geupload(zal ik straks doen) maar van een twijfeltest naar een geen-twijfeltest gegaan deze middag nu het bloedverlies nog weg en ik ga een feestje bouwen, blijven duimen he
Hij oogt grijs op mijn telf, is hij in het echt roze? Ik hoop met je mee hoor, maar ik twijfel nog een klein piepje <3
Ik hoop het heel erg voor je maar hij oogt op m'n telefoon grijs en vreemd doorgelopen. Zolang hem maar mooi roze ziet en binnen de tijd heb ik goede hoop voor je!
Ik ben nog heel voorzichtig. Heb maandag namelijk dezelfde test gehad en dinsdag gewoon mijn menstr. Gekregen. Spannend maak je het wel
Duidelijk hier hoor. Ik denk dat jij een middagtester bent. Zou morgenochtend dan ook niet testen, maar weer in de middag.
Ik zou een predictor test halen.. Vind m wel rose idd maar zie veel vals positieve met Kruidvat. Wil niet zeggen dat deze vals is hoor maar dan weet je t zeker
Als jij geen twijfel-test wil maar een zeker-weten-test adviseer ik ook de predictor te halen. Die laatste kV vind ik ook best mooi hoor, maar we hebben ze vaker gezien die dan toch echt vals waren. Jouw oploop is daarentegen erg hoopgevend
Ik ben vandaag langst twee kruidvat filialen gereden en in allebei predictors op... morgen eens langst een andere rijden haha, zou mij ook meer overtuigen