Ja nu ben ik iets geruster, nu ga ik pas maandag denk ik weer testen(als ik me kan inhouden) en als er dan oploop is ga ik stoppen met testen, misschien vandaag of maandag ook nog even een digitale maar dan is het wel welletjes haha
Nog even een update Test is weer mooi opgelopen, morgen mag ik de HA opbellen voor de resultaten van de bloedafname en een afspraak maken voor een tweede bloedafname, en volgende week vrijdag al de eerste echo!
Supermooi!! Gefeliciteerd! Alleen denk ik niet dat je al op 17 dpo zit, maar meer rond 12-13 dpo Ik duim dat je al een mooi vruchtje gaat zien op de echo volgende week (omdat je dan ws nog geen 6 wkn bent).
Waarom denk je dat? Ik maak gewoon traag hcg aan denk ik haha Ja vrees er ook voor of er al hartactiviteit zal zijn, maar daar ga ik mij geen zorgen over maken als dat nog niet is(of op zen minste proberen )
Je hebt een langere cyclus en dus hoogstwaarschijnlijk een latere eisprong dan cd 14 (waarop banners gebaseerd zijn). Bij een latere eisprong ben je dus altijd korter zwanger Je gemiddelde cyclus de laatste paar maanden is 32 dagen, bij een lf van 14 dagen zou je ei dus op cd 18 zijn ipv op dag 14 en dus 4 dagen korter zwanger ,
Mijn ovutest was positief op CD 21, eisprong dus op CD 22 of 23, ik heb altijd een LF van 10/11 dagen, deze cyclus begon de pseudo menstruatie ook op 10/11DPO, Nu dus ongeveer 19DPO
17 dpo toch? 16 sept was cd 18 dus nu cd 40. Op cd 23 je ei = nu 17 dpo. Je hebt niet doorgetest na cd 21? Tja, dan zou je idd traag hcg aanmaken als je termijn klopt met je echo volgende week Ben benieuwd wat er uit de echo komt
Ik heb doorgetest tot CD 23 en ging van knaller naar bijna onzichtbaar streepje, op CD21 slijm en krampen en dat was daarna ook weg (daarna ook amper nog seks gehad trouwens dus ben vrij zeker dat dat mijn eisprong was, ben ook heeeul benieuwd voor de echo, zal hier iets laten weten