Enorm onverwacht, maar ik testte zojuist dik positief!! 18 mei positieve ovulatietest en 29 mei ongesteld geworden.. DACHT IK EerGisteren cd 11 ben ik begonnen met nieuwe ovulatie testen en die was ineens al positief. Vond ik erg raar, omdat mijn ovulatie normaal pas rond dag 20 is.. Gisteren weer direct een dikke 2e streep en ook daarnet.. Ik heb er toen gelijk een zwangerschapstest tegen aan gegooid en ook die gaf direct een 2e streep!! Normaal gezien had ik woensdag Mn hsg!
Wat een geweldige verrassing!!! Was je wel hetzelfde “ongesteld” als anders of was dit toch minder?? In elk geval van harte gefeliciteerd!!! Echt zoooo gegund! Lekker genieten nu!
Nee.. achteraf gezien was de ongesteldheid minder heftig maar hield langer aan! Clearblue geeft 2-3 weken aan.. berekeningen 5+
Gefeliciteerd! Klopt toch? 2+3 weken vanaf de bevruchting. Staat duidelijk in de beschrijving. Buiten dat moet je de weken indicator met een korreltje zout nemen zo betrouwbaar is het niet.
Nee.. achteraf gezien was de ongesteldheid minder heftig maar hield langer aan! Clearblue geeft 2-3 weken aan.. berekeningen 5+ Hoop het!
Dit probleem heb ik nu dus ook.... normaal 3 dagen bloedverlies en dit keer 5 dagen waarvan alleen de 1e dag eigenlijk veel bloed, voor de rest alleen maar “oud” en 5 dagen... begin nu te twijfelen of het toch mogelijk is,vooral na jouw verhaal! Als de cb 2-3 wk aangeeft klopt het dus bij de berekening, 2 weken erbij dus zit je qua hcg misschien net op het randje van wel of niet 5+ (misschien latere innesteling?) Echt een super verrassing zeg!
Ja ik was net op een punt dat ik niet alles meer bijhield.. beetje bij neergelegd dat het niets zou worden.. vooral ook door de hsg die ik zou moeten krijgen morgen.. het is nog heel onwerkelijk hoor.. verder ook echt geen klachten of ander gevoel dan met menstruatie/ovulatie Succes♥️
Die weken indicator zocht echt voor onnodig veel onzekerheid bij veel, net als valse zekerheid als die wel 3+ aantikt: als je 6 weken bent en staat op 2-3 weken, kan de zwangerschap uitstekend verlopen terwijl iemand die met 5 weken de 3+ krijgt een miskraam krijgt. Het is maar een benadering, als je je hcg echt wil weten of het bij het termijn past, moet je bloedprikken
Ja snap ik dat het nog heel onwerkelijk is!! In elk geval hoef je nu geen hsg meer Grappig eigenlijk he, dat nu je eigenlijk niet alles bijhield het nu raak is! Hoor je vaker zodra mensen zich erbij neerleggen het dan juist positief uitpakt. Ik hoop voor je dat je een onbezorgde zwangerschap hebt meid!❤️