Ohhhh domper... bel ik de kliniek om een positieve test door te geven.. zegt men doodleuk dat ik te vroeg ben en pas zondag zou mogen testen? Cryo (daagse) is een week geleden vandaag. Ik stamelde nog.. ik heb getest forse test wit was en hij loopt nu op..niets aan te doen.. het kon nog altijd vd pregnyl van 14 dagen geleden zijn?? Ik gok van niet.. maar viel wel ff van mijn wolk af
Jazeker!!! Kliniek doet niet aan dit soort testje hihi. Snap het ook wel. Maar aangezien de test echt wit is geweest hou ik vast aan zeker zwanger.. ook al is het na een 1,5 jaar mmm moeilijk te bevatten.
Gefeliciteerd! Ze zijn idd heel erg van de procedures haha, ik had een bloedtest gedaan en IPV gefeliciteerd was het: dit kan nog alle kanten op gaan. Totdat ik zei: maar mijn testen lopen op? 'o ja dan ligt het anders'. Had ook stiekem iets meer enthousiasme verwacht maar goed snap het ook wel. Maar zit gewoon een flink contrast tussen je eigen enthousiasme en hun zakelijke insteek dan haha Gelukkig wel 2 keer een dolblije gyn bij de echo's dus dat maakte alles goed.