Licht penstreepje bij kv 2 voor 5 euro????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gezellige Taart, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik zit eigenlijk een beetje in de knoop. Ik heb een kv test 2 voor 5 euro gedaan en en verscheen wel zo een ontzettend licht streepje dat de loep er bijna op moet! Wat wil dit nou zeggen? Ik heb al 2 kindjes en daar waren de testen duidelijk positief van. Ik heb de laatste paar dagen zo'n pijn in mijn onderbuik, dus ik denk dat ik misschien een blaasontsteking heb. Maar daar bel ik morgen de dokter voor. Zijn die testen van kv wel betrouwbaar of komt daar vaak een vals positive test uit?

Misschien iemand die mij daar iets over kan zeggen?

Groetjes J.

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Heb je een foto?

3. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik had dat dus ook, alleen dan met een etostest. Een pennestreepje wat alleen onder fel licht te zien was. Een week later weer getest en ja hoor, ik ben zwanger. Ik kreeg ook te horen dat een penstreepje negatief is omdat het lijntje evendik als het andere moet zijn, maar bij mij was het dus wel positief. Ik zou over een paar dagen nog eens proberen. Spannend :)

4. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier dan een foto, ik vraag me af of jullie het kunnen zien.

5. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    en hier nog 1 foto.

6. Steph887

Steph887 Actief lid

31 aug 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zo'n test gehad en dat was helaas negatief:(
    Maar wie weet! Over paar dagen weer testen?
    Moet zeggen dat ik wel op de 2e foto een duidelijkere streep zie?

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hier ook zo'n streepje.. niet heel goed te zien op de foto..
    Weet niet waar jij ergens zit in je cyclus ?
    Ik ben namelijk vorige week ongesteld geweest en heb eergisteren dit testje gedaan omdat ik heel misselijk was.. en ook steken in m'n onderbuik.

Wel heel toevallig, maar ik had gisteren avond last van beginnende blaasontsteking, heb erg veel water gedronken toen ik de klachten kreeg en nu lijkt het beter te gaan.

Ik denk dat die van mij vals licht posi was.. maar die van jou durf ik niet te zeggen....

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Die heb ik ook vaak voor ik ongie ga worden en dat wordt ik dan ook dus bij mij is het nooit een goed teken. Hoop dat het bij jou anders is.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier ook gehad en was idd toen geen goed teken :(

10. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag weer getest en deze is duidelijk negatief, dus die andere zal wel vals zijn geweest ofzo. Ach ja, die dingen gebeuren. Als ik niet ongesteld wordt dan test ik over een week nog wel.
    In ieder geval bedankt.

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dat lijkt een beetje op mijn test van 3 weken geleden, ik had precies zo'n streepje (staat nog wel in mijn album geloof ik). Dag erna had ik weer getest, negatief, dagen erna ook. Ik werd maar niet ongesteld, heb afgelopen zaterdag weer positief getest, maar dan veeeeel duidelijker dan die pennenstreep.

succes meid, spannend

12. socoldasice

socoldasice Actief lid

13 jul 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    ik had ook zo'n soort "streepje"
    maar dan moest ik wel echt heeeeeeeeeel goed kijken

maar volgens mij ben ik nog steeds niet zwanger ( die test is btw alweer 2 weken terug gedaan ofzo )

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik heb dus hetzelfde probleem maandag 2 testen gedaan van de kv en 1 duidelijke lichte penstrepen maar allebei de strepen en de andere test duidelijke C streep en een heeeeeele lichte T streep en de volgende ochtend weer omdat ik de eerste twee niet met ochtend urine had gedaan denk misschien weet ik dan meer maar die test weer hetzelfde duidelijke C streep en een hele licht echt heel licht T streep mijn man heeft ze gelukkig alle drie ook kunnen bekijken en hij heeft ze ook gezien dus heb het me niet verbeeld hihi...Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb 23 juni mijn staafje eruit laten halen en dat moet er toch een keer komen was maandag de hele dag misselijke en gisteren met vlagen en vandaag alleen vanochtend...dus heb nu maar besloten ik ga zo gelijk naar mijn werk een CB test halen met woorden die moet lijkt me meer duidelijkheid geven...iemand hier met nog zo´n ervaring...ik hoop zo dat het raak is zo als zoveel vrouwen natuurlijk maar ben nu bang dat het dan weer neit zo is...

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Danty wat spannend meid. Ik zou dan wel de CB met indicator doen, want die heeft minder hcg nodig (25) dan de gewone digitale (50). Ik duim voor je voor een mooie uitslag :D

15. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    O ja ik heb ook zo'n streepje gehad tijdens mijn eisprong en dat weet ik zeker want precies 14 dg later werd ik helaas ongie.

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ppfff en dat terwijl kv2v5 zo goed is volgens vele gebruiksters! Ik vind het erg verwarrend! Zou haast willen invoeren dat testjes alleen maar op recept verkrijgbaar zijn 1 week na een gemiste menstruatie... want ondanks dat veel vrouwen toch vroeg duidelijk positief testen.. de vrouwen die last hebben van vage streepjes hebben veel onzekerheid te verduren!

17. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Zou helemaal nog niet zo gek zijn om alleen op recept een testje te kunnen kopen!

18. Alita

Alita Niet meer actief

ik zeg beide foto`s negatief...

19. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat veel dames geneigd zijn om zo'n test na een half uur tot een halve dag nog af lezen (ik heb mezelf er ook op betrapt). Ik stuurde vandaag nog een bericht dat ik weer getest had en die was echt duidelijk negatief. Nu had ik die natuurlijk nog laten liggen en ja hoor na een half uur een 2de roze streep! Tja dan ga je natuurlijk twijfelen, maar eerlijk is eerlijk je mag alleen (bij deze test dan) het resultaat binnen 5 min. aflezen.
    Een dokter of ziekenhuis wachten ook die minuutjes af en that's it denk ik dan.
    Bij mijn vorige 2 waren het ook echt 2 dikke vette strepen die na een paar seconden al te zien waren.

Mijn geval is nu gewoon dat ik niet weet wat mijn cyclus is want ben een maand geleden gestopt met de pil vandaar...

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik heb gisteren naar mijn werk dus gelijk de CB digital gehaald en helaas gaf die aan NIET ZWANGER....oooohh wat voel je je dan k*t...omdat de andere 3 testen wel licht positief waren...en dan is deze niet...bah baalde zoo...en mijn man die voelde zich ook k*t maar wou het niet laten merken maar hij gelooft dus de CB test niet omdat er op die andere testen wel wat dat zien was en dat begrijpt ie gewoon niet hij zeg als ik het niet zie zou ik het ook zeggen maar ik heb het toch duidelijk gezien....dus heb belooft dat ik over 2 weken nog wel een keer test en dan sochtends voor hem maar zelf weet ik gewoon dat het pech is..op naar de volgende ronde....en hopen dat ik snel ongesteld word..want mijn cyclus is helemaal van slag door dat nare implanon staafje helaas geen goeie ervaring mee..

Deel Deze Pagina