Ik zie ook een streepje maar het lijkt ook of je urine een beetje is doorgelopen en precies stopt waar het 2e streepje hoort te staan... maar het streepje is volgens mij wel roze... twijfel geval! Morgen of overmorgen nog eens testen, ik duim voor je!
Ben benieuwd.. ja maar in het echt was/is t iets duidelijker.. wil morgen wel testrn maar zal dat nut hebben??
ja je kunt ook een dagje wachten is natuurlijk beter want dan moet je verschil zien! Maar ja kun je dat hahaha
De donkerte zegt niet perse iets hoor, zeker niet als je nog zo pril bent! Belangrijker dan de donkerte van de streep, is de snelheid waarmee die tevoorschijn komt: hoe sneller, hoe hoger het HCG. Ik zie de streep ook, hij is idd heel licht, maar hij is er wel. Ik had er 19 dagen overtijd bij Thirza zo eentje, en die dame loopt hier dus al dik 2,5 jaar rond
Heb nog niet getest dinsdag ochtend voor het laatst vrijwel niets te zien maar ook niet ongesteld pf erg onzeke. ik ga morgen weer testen anders na het weekend pas weer . Wil zekerheid want dit is ook niet leuk.. Voel me anders..
Als mijn nod zaterdag of zondag was ben ik toch niet al 6 dagen over tijd zoals ome banneraangeeft? Heb ook echt geen tekenen dat ik ongesteld ga worden zo raar dit pff
Als je nod van het weekend was ben je nu 4 of 5 dagen overtijd. Ben benieuwd wat je testje vandaag zegt!
Ja ik vond het maar lang wat die aan gaf haha heb vanmorgen getest maar weer vrijwel niets te zien wat moet ik nou?
goede morgen allemaal. Ik had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik voor zaterdag niet meer zou testen, maar nou had ik zo'n heldere droom (ja ik grjjp elk excuus aan) dat ik toch maar ben gaan testen.. En nou zit ik zelf al een tijdje te turen en ik zie toch echt een heeeeel vaag streepje ongv net zo vaag als bij MirandaV maar hoe krijg ik die foto hier op? Kan ik jullie even mee laten turen Liefs
De druppels zijn de douw op de tuintafel Heb wel gezien dat de foto veel onduidelijker is dan in het echt.. achh we wachten maar af liefs
@ MirandaV ik heb hetzelfde dat je bijna niets ziet maar ook niet niks.. We zullen toch nog even af moeten wachten ben ik bang. Ik zou er ook het liefst nog 10 testen tegenaan gooien, maar dat helpt toch niet.. xx
@miranda Ja ik denk dat je toch nog even moet afwachten helaas en dan over een paar dagen weer eens testen? @molly Op de 1e foto zie ik niks maar op de 2e foto dacht ik meteen wel iets te zien alleen hoe langer ik keek hoe minder ik zag, dus ik durf niet te zeggen of het positief is of niet. Hopelijk word ie snel duidelijker!