tuurders gezochttt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MirandaV, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    hmmm je ziet er bar weinig van op de foto's... :(

2. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    ja das balen meid, hij zal in het echt wel duidelijker zijn! Ik zou als ik jou was gewoon even wachten nu tot zaterdag ochtend en dan nog een testje doen en hopelijk is die dan donkerder!

3. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Ik heb ze even voor je in negatief gezet...ik heb gelezen dat meerdere meiden dit doen om beter te zien of er een streepje staat....en ik denk dat er helaas (nog) niets staat...maar wat niet is kan nog komen!

4. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je! Zo zie je er indd ook niet veel van in het negatief. Ik ga maar zo'n digitale kopen en die morgenochtend doen... Misschien dat ik dan stop met twijfelen. Liefs

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik ongesteld ga voelen ik heb geen buikpijn zoals altijd maar had bij me grote boodschap in eens bij afvegen roze op me papiertje nu nog afwachten of het doorzet .. Pf weer een cyclus van 35 als het door gaat zetten word er niet veel wijzer van pf x

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja je ziet wel iets....

@Miranda je kunt niet zoveel doen dan afwachen nu helaas...

7. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou girls jammer maar ben net ongesteld geworden grrrrrr op naar de volgende ronde!! liefs Miran ik duim nog voor je

Deel Deze Pagina