ichtus heb je raad meteen opgevolgd! Als dinsdag een nog duidelijkere test komt durf ik ook mijn banner te veranderen! Durfde het de hele dag nauwelijks te geloven. Maar door jullie reacties komt het toch echt op gang nu! Erg leuk om te lezen!
Jouw test ziet er bijna precies hetzelfde uit als de mijne. Ik heb ook dinsdag mn NOD en ik voel verder ook helemaal niks... Maar een streep is een streep he! (alhoewel ik ook mn banner pas aanpas na een knaltest hoor...)
Ik hoop voor jou dat je zwanger bent maar zou nog eens een ander testje doen ... dit was toch een sensitest ?? Ik heb al ruim 10 licht pos testen gehad nu van sensitest (van me laatste bestelling) en 1 wat donkerder en met dezelfde urine bleef de kv spierwit terwijl ik hoop had omdat ie donkerder was :x en de laatste sensitest (van een eerdere oudere bestelling) die ik had heb ik ook dezelfde dag gedaan op de dag van me donkere test en die bleef neg. Maar nogmaals ik hoop dat je hartstikke zwanger ben alleen ik geloof geen sensitest meer terwijl ik vroeger niets erover te klagen had succes en hoop dat je gauw een knaltest heb !!
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Baylee, ik had vrijdag een heeeeeel licht streepje op de test waarvan je misschien wel zou kunnen denken dat hij vals positief is. Maar nu ik gisteren een lichte streep heb gekregen, maar wel donkerder is denk ik wel dat die vorige ook echt positief was. Maar ter controle morgen nog een laatste testje!
@ukkepuk Van Harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!!! Ik wilde niet raar overkomen alleen maar teleurstellingen voorkomen ...
hey meiss ik wil ook niet lullig zijn of zo maar ik zou echt met de kruidvat 2 voor 5 euro testen als het echt posi is zou die nu al veeeelll duidelijker zijn .. idd sensitest geeft heel erg veel valse testen.. ik had er hier 16 in huis liggen (ovu) heb er 16 gedaan terwijl ik provera slikte op dat moment en 15 waren posi en echt knal en 1tje nega... heel erg veel succes meiss en ga voor jezelf eens een kruidvat testje halen ik duim voor een posi test