Stond het er binnen de tijd? Ik weet dat de KV tegenwoordig lang nodig heeft om op kleur te komen maar je moet wel echt iets zien binnen 5 minuten. Op je allereerste foto zie ik niks en op deze wel iets vaags maar lijkt me een indroger. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid!
Precies ook mijn vraag, ik ben nu 12dpo en had ook een witte test. Kan dat nog goed komen? Of moet ik echt ongi verwachten komende dagn? Zoooo spannend! Ik ben normaal heel nuchter, maar ik word nu wel erg zenuwachtig. Dilya ik duim met je mee!
Sahi, tuurlijk is er nog hoop! Zo lang jij niet ongi word dan is er hoop. en er zijn genoeg vrouwen die pas 1 dag voor of op de nod zelf positief testen! even 2 dagen wachten of gewoon tot je nod! Succes..
Engeltj; dank je voor je reactie, ik probeer nuchter te blijven en had nooit gedacht dat ik me in ronde 2 al zo gek zou maken, maar het houdt me toch behoorlijk bezig hihi Wie weet, *duim duim*
Haha, ik ken het gevoel! Die vreselijke drang, en eigenlijk moet alles nu gelijk. Komt vanzelf.. Maar ik ga keihard voor je duimen!
hier nog niet ongesteld, heb wat krampjes in me rechter eierstok, mijn borsten beginnen nu ook iets gevoeliger te worden. normaal gesproken heb ik altijd pijn aan me borsten gelijk na mijn ovulatie, maar vorige zwangerschap(helaas mk) had ik geen pijn na ovulatie, dit keer ook niet. Mijn buik is ook iets opgezet, ben sinds gisteren te emotioneel.... alleen ik durf niet te testen... zal ik nog vanmiddag gaan testen of morgen ochtend? Ik had het opgegeven, maar aangezien dat er niks van ongi te bekennen is, begin ik wel beetje hoop te krijgen...
Test van vanochtend. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. In het echt is ie wel beter zichtbaar. Wat denken jullie? Ik heb wel paar druppels water ingedaan(dacht dat het een indroogstreep was)
Ik zie hem hoor de streep zonder turen. Bij mij liepen ze ook zo langzaam op echt om gek van te worden. Maar ik zag doe andere ook hoor en deze is duidelijk ze lopen op. Vast voorzichtig gefeliciteerd heel veel succes! Veel liefs
Hoop het niet maar je laatste test lijkt op testje van mij vorig jaar mei. Test was op 11 dpo, 3 dgn later gewoon mijn ms
Ik hoop natuurlijk niet dat ik ongi word, maar die onzekerheid is ook maar niks he. Geniet van je zwangerschap x
Ik denk dat ik zoveel dpo ben. Deze eonde was ik niet bezig om mijn ovulatie in de gaten te houden. Dus het kan zijn dat mijn eirsprong later of eerder is geweest.
Vanochtend predictor gedaan. Ik zie geen tweede streep zijn die testen wel betrouwbaar? Ik voel me gek genoeg wel "zwanger". Onzekerheid is het ergste wat er bestaat...
Nee die Predictor niet gebruiken hoor. Gewoon de kv 2voor5 gebruiken. Maar ik zie duidelijk een streep