Hey dames, Ik neem de pil, na vorige maand toch de menstruatie te zijn doorgebroken hier een nieuwe test. Dames, ik moet nog 6x de pil innemen maar weet niet goed of ik deze verder moet innemen want door symptomen een test gedaan en heb mij al scheel geloerd en denk iets te zien. Wat denken jullie? Over enkele dagen ga ik er nog wel een testje tegenaan gooien.
Even de bovenste in zwart wit en bijgezoomd. Ik heb niet getest met ochtend urine en zag binnen de 5 min dat hele vage lijntje. Had er ook nog eens een druppel water over laten lopen om te zien of het verdween maar is niet zo
Ik zie ook een heeel licht tweede streepje. Misschien morgenvroeg of overmorgen smorgens een test doen?
? Je dacht vorige maand ook zwanger te zijn of begrijp ik je verkeerd? Wil je graag weer zwanger worden? Omdat je steeds test ondanks pilgebruik? Ik zie op de bewerkte foto wel een licht streepje. Op de originele foto's niet. Ik zou even een CB Digitaal er tegenaan gooien. Zo eentje die aangeeft zwanger of niet zwanger + aantal weken. Of een aantal dagen wachten met testen en dan nogmaals een Kruidvat doen. Dan moet ie donkerder zijn mocht je zwanger zijn.
Het zou niet erg zijn moest het zo zijn. Eigenlijk willen we over een klein half jaartje nog eens proberen. We zien over enkele dagen wel, vind het wel spannend. Weet alleen niet goed of ik nu best kan stoppen met de pil (dus nu stopweek inlassen) en moest ik toch ongi worden dan na de stopweek weer beginnen. Iemand daar raad mee?
Ik zie wat je bedoeld bij heel goed turen, maar om heel eerlijk te zijn heb ik elke maand zo'n streepje op de kv, etos, sensitest en actiontest. En elke maand wordt ik gewoon ongesteld. Ik hoop voor jou dat het anders is, maar als je er blijkbaar zo mee bezig bent is het misschien beter om helemaal met de pil te stoppen.
Hey mamabri: ik ben er inderdaad hard mee bezig, dit omdat hart en verstand elkaar tegen spreken. Mijn hart wil nog heel graag eentje mijn verstand spreekt dit tegen om verschillende redenen. 1 daarvan is oa, wat als het weer een mk wordt, ik heb daar heel bang voor. Dus wil eerst eigenlijk terug contact met Gent en hun om raad vragen. Waarom dat half jaar wachten? Om mijn lichaam nog wat rust en herstel te gunnen. Om er zelf achter te komen wat ik wil en mij niet te laten beinvloeden door andere, zoals mijn man. Waarom dan die testen, omdat mijn lichaam mij blijkbaar goed bedot. Ik wacht gewoon af tot volgende week en zie wel of er een doorbraakbloeding komt. Is het niet zo, dan is het heeeeeeeeel zeker welkom en zal het omringd worden door heeeeel veeeel liefde.
Jouw onderschrift kon de mijne wel zijn, dus ik begrijp je angst wel. En inderdaad is misschien herstel en rust het beste, je jongste is nog maar 3 mnd. (hoewel ik ook geloof dat wanneer je zwanger raakt je lichaam voldoende hersteld is) Dat je test vind ik niet raar. Ik heb ook wel eens getest terwijl ik ongesteld was, omdat ik er van overtuigd was door de kwaaltjes zwanger te zijn. Test was notabene ook nog positief, terwijl de bloedtest negatief uitwees. Voor jou hoop ik dat het positief uitpakt, al ben ik bang dat dit een vals streepje is.
Denk ook dat het vals was. Want heb vanmorgen getest met ochtendurine en deze blijft helemaal wit, buiten de controlestreep natuurlijk. Misschien dat gisteren het 2de controlestreepje wat mee oplichtte. Trouwens, als je nog bijna een week de pil (die de eisprong tegen gaat) moet nemen kan je nu toch al geen positieve test hebben. In mijn onderbewust zijn wil ik het misschien te graag. We wachten gewoon af en zien wel wat er gebeurt.