Hoi allemaal, Ik ben vandaag 7 of 8 dpo en had Ovulatietesten gebruikt. Vandaag heb ik getest met tweede ochtend urine. Zien jullie het streepje? Ik zie hem licht. Is ultra sensitive van zwanger en kids. Zijn die betrouwbaar?
Zie het streepje best goed eigenlijk. Ik ken de test niet maar als het streepje binnen de tijd was heb ik goede hoop voor je.
Ik ken de test niet, maar ook ik zie het streepje hoor! .... ik persoonlijk ben alleen niet zo’n fan van zoooo vroeg testen, maar dat komt door een paar chemische zwangerschappen, dus laat je daar niet door deprimeren. Voor nu een mini gefeliciteerd!
Ik zet er geen hoop meer op hoor hou er wel rekening mee dat altijd alles mis kan gaan voor nod. Voor nu ben ik alleen benieuwd of ze op gaan lopen want heb er genoeg hier liggen
Ja ik had ze ook van Z&K, de blauwe dipsticks bijna altijd vals positief. De (nieuwe) groene en deze niet.
Of tussendoor even testen met een ander merk. De predictor early zit nu momenteel erg betrouwbaar. Voor de rest zie ik echt een duidelijke streepje zonder te hoeven turen. Maar ben zelf niet bekend met deze testen
deze testen vind ik betrouwbaar. Nooit vals mee getest, zie zeker een 2e streepje!! kleuren erg traag op trouwens.
Ik vertrouw ze niet vorige maand tot 2 keer toe positief getest maar andere testen waren negatief... en die klopte wel was (helaas) niet zwanger. Ik zou een andere test kopen
Auw zonnetje. Ik snap dat je onzeker bent maar om nou met een duidelijker streepje dan die van TS haar topic op te komen leuken... dat is niet netjes. @lamisha1980 ik zou overmorgen eens de predictor proberen. Die zijn super goed, duidelijk en betrouwbaar. Dat is fijner dan 20x testen met een merk dat je niet helemaal durft te vertrouwen.
Och zo bedoel ik het natuurlijk helemaal niet!! Sorry als het stom over komt. Ik werd er ineens zo onzeker van, ik hoopte dat degene die er vals mee testte zou reageren of zij bijvoorbeeld net zo'n streepje had, of duidelijker of minder duidelijk. Echt puur vanuit angst gehandeld.. totaal niet mijn bedoeling onaardig te zijn!!!