Op de laatste foto lijk ik iets te zien, maar je foto is wel erg bewerkt dus ik ben nog niet overtuigd.
Als ik bewek is dat enkel het licht dat ik bewerk.. Niet de kleuren. Als je de foto algeheel wat donkerder maakt komt hij vaak beter uit op een foto.
Ja spannend blijft het! Na 2 vroege miskramen en de laatste keer een miskraam met 6 weken ben ik erg terughoudend. Om mezelf toch wat positiever te maken alvast een banner gemaakt hihi.
Hmm... niet echt dus, maar beide foto's zijn overigens onbewerkt. Als je ze vergelijkt met de onbewerkte foto van gisteren zou hij duidelijker moeten zijn. In het echt is hij duidelijker namelijk.
Hmm Sparky moet ik eerlijk zijn? Dit zijn van die streepjes waar ik het vorige week over had. In 2011 bleef sensitest altijd Omo wit, maar tegenwoordig geeft die ruim na de afleestijd een schaduwstreepje. Ben er eerlijk gezegd niet zo zeker van dat je zwanger bent, want die kruidvattesten staan ook bekend om die indrogers. Blijf natuurlijk heel hard duimen!!!
Op 7dpo heb ik er ook 1 gedaan en die was omo wit. Streepjes nu zijn echt roze. Ik heb alleen een slechte camera op mijn telefoon helaas en krijg dus moeilijk steepjes op de foto. Was de vorige keer ook met de eerste dagen testen..