Overigens verschijnen ze wel ruim binnen afleestijd. Ik heb wel degelijk het gevoel dat het raak is. Alleen de vorige keer liepen de testen ook heeeel langzaam op. Had mijn eerste knaltest met 6 weken en toen ging het mis. Ben er dus wel bang voor dat het dezelfde kant op gaat. Sensitest 4 dagen voor NOD dipstick was gisteren echt omo wit en geeft vandaag een vergelijkbaar streepje als de extra gevoelige van gisteren.
ik zou even afwachten. Op de foto vind u k het verschil minimaal. Maar ik zie wel wat. Ik zou zaterdag nog een test doen. Hij moet dan wel echt duidelijker zijn.
Snap ik hoor, maar de vorige keer ging het bij 6 weken mis. Als je nu 'gewoon' ongesteld wordt over 2/3 dagen dan vind ik zelf persoonlijk niet dat het weer mis is gegaan. Geloof me na mijn miskraam in december had ik dit ook bij deze testen, zweet brak me uit ik dacht bbz ofzo. Dus clearblue gedaan gaf niet zwanger aan. Zat me toch niet lekker dus bloed laten prikken hcg 0. En toch ook zo'n streepje. Maar zoals ik al zei wie weet is ie morgen duidelijker, hoop het echt voor je.
Ja ik snap jou ook hoor, maar ik heb hier de testen liggen en waar ik bij de test van gisteren goed moet kijken om het lichtroze streepje te zien zie je hem bij die van vandaag al van veraf. Ook de kruidvat is in het echt duidelijker geworden, hoef niet meer te turen. Hij is nog heeeel licht, maar wel roze en duidelijk aanwezig. Heb net foto's gemaakt met het fototoestel (ook geen goede kwaliteit, maar dacht, kan het proberen) maar ik kan de kabel van dat ding nergens vinden helaas.
Nee gezien het streepje op de kv denk ik niet dat dat al gaat werken. Denk dat ik die op nod doe. Vriend is net wakker en met zijn ietswat slechte ogen zag hij gisteren helemaal niks (nu nog steeds niet op de test van gisteren) en op de test van vandaag ziet hij het streepje wel
Wat leuk sparky. Ik had gisteren ook zo'n test. Ben echt benieuwd of het nu raak is of niet. Morgen ga ik weer testen. Gefeliciteerd.
Overigens heb ik niet alleen lichte streepjes op de kv 2v5 en sensitest. Gisteren ook een trekpleister plus test gedaan en daar stond ook gewoon een streepje op, net zo breed als de controlestreep. Alleen te licht voor een foto. Wellicht straks even action halen voor de aankomende dagen? Sensitest heb ik zowiezo ook nog.
Spannend Sparky, ik ben net zo ongeduldig als jij Ik zie zeker een streepje!! Ik testte gister ook (5 dagen voor nod) beetje vroeg dus. Met de kv 2/5 was er een heeeeel licht streepje te zien. Vanmorgen met de sensitest getest, dacht dat deze nog wel gevoeliger dan de kruidvat test zou zijn. Maar ook omowit... Baal als een stekker omdat ik dit totaal niet verwacht had. Nu zaterdag nog maar een keer testen met sensitest. Wanneer is jou nod Sparky?
De dipsticks van sensitest. Daarmee kon ik volgens hun vandaag al testen... Oke, jij zondag nod. Ik maandag. Ik ga nu zaterdag nog maar een keer testen. Of morgen als ik het niet meer hou Heb jij ook veel klachtjes?
Ja die test gaf bij mij vanaf vandaag een tuur. De sensitest die duidelijker is is de dipstick die 6 dagen voor nod kan. Spannend! Hier sinds vandaag behoorlijk pijnlijke borsten en was vanmorgen goed misselijk. Verder alleen vage dingen... metaalsmaak, minder puistjes, krampjes enzo
Oke, ja die dipsticks heb ik idd... Maar misschien voor mij te vroeg al hoewel de kruidvat test wel iets liet zien... zou ik vanavond nog kunnen testen met de sensitest denk je? Ik heb in m'n onderbuik een weeïg gevoel en trekkend in m'n liezen. Mn borsten alsof ik toeschietreflex heb maar geen gespannen of gevoelige borsten. Moe eind van de dag...