Bessie turf.. sensitest 6 dagen voor nod is gevoeliger dan kruidvat. Maar kruidvat is gevoeliger dan de sensitest 4 dagen voor nod. Maar scheelt niet veel. Ik zou morgen testen met de test die nu iets laat zien.
Dan zal ik vandaag nog langs de kruidvat moeten... Ik heb bij de vorige zwangerschappen altijd kruidvat 2/5 getest en was daar altijd erg tevreden over. Maar ik hoor veel dat ze bij andere ongevoelig zijn.. vandaar de switch naar sensitest.
Lieve Sparky, Heb je geen innesteling bloeding? Ik blijf toch hard voor je duimen dat het raak is en je enkelt een innesteling bloeding heb. mocht het niet zo zijn veel sterkte
Ik verlies best veel helder rood bloed. Zonder slijm o.i.d. echt enkel vloeibaar bloed. Temperatuur is nog vrij hoog en ik heb gisteren begin van de avond een kruidvat test gedaan die duidelijk donkerder was dan die van gisterochtend. Voor het slapen gaan mij niet in kunnen houden en de laatste test gedaan. Actiontest en ook duidelijk donkerder dan de actiontest van gisterochtend. Straks maar op naar een winkel om meer testen te halen. Mijn klachten zijn nog hetzelfde.. niks lijkt op een miskraam maar het bloed is aardig wat...
Sparky hoe is het? heb je al meer nieuws? hoe zijn je testen? ik hoop zo voor je dat het bloeden gestopt is!
Test van vanmorgen. Heb er nog 1 zodat ik kan vergelijken de volgende keer. Nog steeds bloedverlies, geen krampen.
kv 2v5? Zie mijn banner ik had vorige week ook een tuuuuuuurstreep oohh zie dat je bloedverlies hebt Ik hoop voor je dat dit goed afloopt!