Dit is mijn lijf Belgie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Iemand aan het kijken?

Een man die veel pijn heeft aan zijn piemel die ook rood word en
    Laten ze zijn piemel zien omdat de arts die onderzoekt

Die arts trekt de voorhuid terug van die man en de arts vraagt of die man (rond de 35?) dan ook zelf ooit doet, en die man antwoord NEE :$

Het probleem was dus een ontstoken piemel door de smegma die hij nog nooit weg gewassen heeft :$

Ligt het aan mij of is het bizar om zo op tv te komen?

Dat je bijv met buikpijn of andere klachten op tv komt kan ik nog inkomen, maar een man die niet weet dat je je voorhuid terug moet trekken en wassen vond ik wel wat ver gaan voor tv, ze zoemde zo op die smegma en bultjes in met de camera, brrr

Volgens de arts komt het heel vaak voor dat mannen niet weten dat ze het terug moeten trekken om te wassen :$

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...vroeger was dat no go om uit te leggen, dus kan me indenken dat idd veel mannen dat niet weten.

Maar om het idd zo op tv te laten zien hahahaha.

3. SeaShell

Dit staat volgens mij in mijn top 3 meest aparte dingen die ik ooit op tv heb gezien, samen met vorig seizoen van de Nederlandse versie waar een man erg genoeg fistels had en zijn vrouw elke dag met een slangetje iets uit moest zuigen en de camera daar vol op inzoomde

Vind het eigelijk best wel erg dat een zender als RTL eigelijk profiteert van dit soort mensen die vaak zelf niet beter weten en misschien nu wel jaren gepest worden op het werk :(

Soms zitten er ook hele nuttige dingen in het programma, maar zoiets als vanavond vind ik eigelijk best zielig voor de persoon in kwestie en vind dat je dat eigelijk als programma maker niet moet uitzenden als je een beetje gevoel hebt :(

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Getver, ben blij dat ik dat niet gezien heb.. (en ben best wat gewend).
    Vraag me sowieso bij dit soort programma's af of mensen er bergen met geld voor krijgen ofzo??

5. SeaShell

Nee volgens mij niet

Er is nu ook iemand op het forum die zich heeft aangemeld en je moet juist eerst voorgesprekken enzo wil je zelfs nog ik de uitzending komen, dus je moet ook nog aan bepaalde eisen voldoen ook nog

Ik vind dit echt mensen bewust te kijk zetten voor hoge kijkcijfers

Hoe smeriger het verhaal hoe liever RTL ze wil casten voor hun programma, best triest voor die personen

Ik weet zeker als mijn man zo op tv zou komen met als die man van vanavond dat hij depressief thuis zou komen zitten wegens wegpesten op het werk en zelfs in de supermarkt, zo vernederend zetten ze je te kijk

Kun je zeggen " dan hadden ze er niet aan mee moeten doen"
    Dat klopt wel, maar sommige mensen in het programma zijn helaas niet erg snugger en hebben misschien niet eens door dat wat ze doen raar of verkeerd is, zoals die man van vanavond die echt geen besef had dat zijn pijn kwam doordat hij zijn piemel nog nooit gewassen had. Als hij dat vooraf had geweten zou hij denk ik niet mee hebben gedaan, want je staat letterlijk en figuurlijk voor lul

6. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    Ik heb mij aangemeld voor de nl versie. Vanwege ernstige buikpijn door een verzakte baarmoeder.je krijgt er geen geld voor hoor. Het is om je probleem te verhelpen. Ik moet woensdag komen bij de gynaecoloog en er word dan onderzoek gedaan of ze me wel kunnen helpen. Zo niet kom ik niet in de uitzending. Ik doe dit vanwege dat ik door mijn gyn niet geholpen word. Ik ben nog veel te jong om er mee te blijven lopen en als niemand je wil of kan helpen dan zoek je het uiterste.

7. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    En ik voel me echt niet voor lul staan. Ik ben wel snugger en bij de tijd. Ik ben de drempel over gegaan nadat ik door mijn gyn weer weggestuurd werd zonder iets te doen.

8. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik vind dat mensen hier zelf de keuze voor maken. En je denkt toch niet werkelijk dat je piemel niet stinkt he als je je nooit achter je voorhuid wast. Dat meurt joh brrr werk in de zorg en je wilt niet weten hoeveel vieze mensen er bestaan. Diegene wil zelf op TV hij had ook naar zn eigen huisarts kunnen gaan.
    Geen medelijden mee.

Maar kijk het ook niet, word er beetje misselijk van.

Deel Deze Pagina