Dus.. Ik zat net mijn mails te bekijken, staat er een mail van wehkamp tussen.. Zo vaak bestel ik er niet. De laatste keer was november 2013 en dat ging toen over een bedrag van 30,85 euro. Nu kreeg ik dus een mail dat mijn tegoed is terugbetaald. Ik heb dus geen flauw idee waar ze het over hebben. Bij Mijn administratie staat inderdaad een betaling van 23,94 euro en de datum 23 april 2014. Ik heb eigenlijk geen kortingcodes ingevoert.. Iemand dit ook al eens gehad? " Beste ***, Graag willen wij je laten weten, dat je tegoed van 23,94 is overgemaakt naar je rekening. Je vindt dit terug onder Mijn administratie op Mijn wehkamp.nl."
Ja heb ik weleens gehad maar dat was van een kledingstuk die ik retour had gestuurd. Volgens mij krijg je dan ook alleen maar zulke mailtjes. Nooit een een kledingstuk retour gestuurd?
Nee, nog nooit wat retour gestuurd naar ze. Het laatste wat ik besteld heb was in november 2013 en waren schoentjes voor ons zoontje maar die hebben we ook niet retour gestuurd.. Ik weet dat je soms tegoed krijgt door kortingcodes van bijvoorbeeld LIHLbonnen, maar die heb ik dus ook niet ingevoert.. Ik snap er niets van. Mijn vriend heeft ook niets besteld..
Mijn man kreeg ook ineens geld op zijn zakelijk rekening gestort van Wehkamp, had daar nog nooit iets gekocht. Ging toen om bijna 200 euro. Hij belde de Wehkamp en zei dat hij geen klant was en dat het geld teruggestort moest worden. Hij wilde weten hoe en waar hij dat moest doen. Maar aan de telefoon waren ze duidelijk:"nee meneer, het is echt uw geld. Het rekeningnummer klopt. " en daar kon hij het mee doen. Hij heeft het er nog steeds op staan met de verwachting dat ze het een keer terug gaan vragen, maar tot op heden is daar geen sprake van. Het is inmiddels twee jaar geleden. Beetje rommelige administratie denk ik
idd lekker houden, wehkamp heeft een slordige administratie. Om gek van te worden af en toe! Als je de klantenservice hiervoor belt of mailt zullen ze je ook niet kunnen helpen is mijn ervaring
Ik kreeg laatst ook een kleine 25 euro van ze. Ik had nlk. een mailtje gestuurd dat een product niet retour hadden geregistreerd. (na een maand) dus die hebben ze handmatig retour geboekt. En toen is hij nog een keer 2 weken later automatisch retour geboekt. Dus toen ontstond er een negatief saldo en dat is op mijn rekening gestort. Ik heb hierover een mail gestuurd maar ze zeggen dat ik recht heb op dat geld. Nou ja prima dan toch
... *logt snel in* Hè jammer, ik heb niks Ach jaaaa... Keep it, anders zou ik toch maar weer gaan shoppen, haha.
En ergens anders in het land, zit iemand te wachten op zijn/haar geld retour. En Wehkamp zal dan ook tegen die persoon zeggen: Nee hoor, we hebben het geld overgemaakt naar de juiste rekening...
Lekkere administratie daar dan.. Er staat eigenlijk nog niets bijgeschreven op mijn bankrekening.. Misschien een late 1 april grap.
Precies, wij zijn al vanaf half februari bezig 237 euro terug te krijgen maar na al tig telefoontjes nog steeds niks noppes nada
Ik ga straks mijn wehkamppakketje naar het postkantoor brengen om de boel te retouren! Wil iemand het mij even melden als hij 60,45 euro op zijn rekening krijgt gestort? Dan geef ik mijn rekeningnummer, want dan is het voor mij bedoeld
Maar er staat toch bij en af? Dus je kreeg eerst 23 En toen weer eraf.... Dan is het toch per saldo 0? Of ben ik nou gek