Bij mij gebeurde het ook, en heb uit eindelijk gekozen om hem een week later te laten gaan. Dan was hij lekker fit, omdat het al zoveel indrukken kost.
Ik zou het niet doen, het is best wel heftig voor je kindje hoor. En als ze al niet helemaal fit is krijgt ze misschien een nare smaak van de psz en neem van mij aan dat ze dat heel lang bij zich houden! Dus ik zou tot maandag wachten en haar dan fris en fruitig brengen.
nou ze is echt ziek nu..... ze kan niet slapen door de snotneus. heb ze ingesmeerd met luuf en dr hoofdeind al wat opgehoogd maar ze ligt pas net weer. ze had nu 38, 2. niks bijzonders dus maar toch heb ze maar een poosje met dr nieuwe verjardagskadoo laten spelen ( traptractor hahaha ze is er helemaal happy mee) en hoor ze nu continu jammeren... pfff loop maar weer een keer
Beterschap voor je meisje Plurk! Hier eentje die nét hersteld is van een keelontsteking, en nu met een oogontsteking en beginnende oorontsteking loopt. Bah, je wordt er zelf gewoon naar van.
Hoe is het nu met Plurk? Kan me voorstellen dat je baalt maar ze vinden het echt niet erg hoor. Elk kind kan ziek worden. Zodra ze lekker opgeknapt is kan ze weer gaan.
nou vannacht elk uur gezien. ze is zo verkouden......iedere keer slokje laten drinken en dan dommelde ze weer even weg....om weer brullend wakker te worden... ze is nu wel lief aan het spelen. hoest en niest wat maar het gaat redelijk. maar hou haar lekker binnen vandaag. ze had vanmorgen geen koorts. beetje verhoging alleen. 37,8. de psz maakte geen problemen. zeiden gewoon beterschap en hopelijk tot maandag dan haha. weer druk gemaakt om niks
Ja natuurlijk, ziek is ziek. Dat weten ze daar als geen ander! Charlie was er ook toen goed en wel 1x geweest, en kon toen gelijk thuis blijven haha. Die kreeg oorontsteking Momenteel is ze ook ziek. Ontzettend hoesten en verkouden, en vermoedelijk ook nog eens de 5de ziekte! Overal vlekken die warm zijn, en ze is gewoon niet in der hum... oogjes staan raar en zo.. Beterschap !
jullie ook. ze ligt nu in bed na een half uru tegen mij aangehangen te hebben. koorts wordt weer wat hoger. hopelijk valt ze effe in slaap nu
Afbellen........voor Plurk is het ook niet leuk als ze de eerste keer naar psz gaat, en ze is niet fit!!!!