Hoi dames. Vanmorgen met ochtend urine getest , heel heel erg licht streepje.. met t blote ook makkelijker te zien als op de foto. Toch meningen gevraagd.. kv 2v5. Wat denken jullie?
Ik denk ook dat ik een streepje zie. Maar ik zit hier tegen mijn eigen hele lichte streepje aan te kijken en ben dus misschien een beetje bevooroordeeld.
Ik heb de huisarts gebeld omdat ik gister een hele lichte had (lichter als dit) , en smiddags negatief.. Vanmorgen dus weer een hele lichte , raak ik van in de war. Ik heb PCOS en kan niet makkelijk zwanger raken , t staat/stond ook helemaal niet in de planning want mijn partner is deze week terug naar Engeland vertrokken voor een onbepaalde tijd nog. De huisarts zei dat ik voor een test daar 12 euro moet betalen maar dat ze vergelijkbaar zijn met kruidvat testen.. dus toch maar n kruidvatje halen weer , en morgen ochtend nog eens testen. Mocht er weer een verwarrend resultaat uit komen mag ik de huisarts terug bellen voor een bloedonderzoek.
Zou wel even schrikken zijn dan he meid Maar goed we wachten het even af. De topic die ik gisteren opende is dus ook van/voor beertje