'k zie hem ook.. en heb ook zo'n streepje. 2 dagen geleden. dus vandaag of morgen maar weer eens.. spannend he
Haha Nja zou indd schrikken zijn , zowieso omdat de omstandigheden er niet naar zijn nu. Maar goed ik geloof nog steeds niet dat t positief is , mocht ik meer weten zal ik t in t topic plaatsen.
Ik ben benieuwd meid, ik zie m toch duidelijk... Maar de stree moet wel duidelijker worden hoe langer je overtijd bent natuurlijk...wanneer ga je weer testen?
Nja dat is t hele probleem , met PCO is er geen sprake van een regelmatige menstruatie/cyclus , en dit is mn eerste menstruatie in een hele lange tijd geweest (mei). Ik heb nog 1 test liggen en gooi die er morgenochtend tegenaan.. Mocht daar iets op te zien zijn word het maandag een bloedtest. T zou allemaal té toevallig zijn , na ongeveer 3 jaar oefenen op mn mannetje , nu ineens na de 1e menstruatie (en niet geplanned ).
Hoi Beertje! Van harte zeg ik zie een mooie streep hoor. lees ik nu goed dat je in de middag ook nog getest hebt en dat deze negatief was?? omdat je net zwanger ben kan het heel goed dat je middagurine nog onvoldoende HCG bevat. Ochtendurine is beter de eerste paar dagen. iedere 2 dagen verdubbelt je HCG. Dus morgen een duidelijkere streep hopelijk voor jou!!!
hmmm wil je niet ontmoedigen maar dit lijkt verdacht veel op de lichte streepjes die ik bijna elke maand heb. Ze blijven zo en worden niet donkerder. Ik hoop dat ik mis zit en dat deze wel positief wordt!!
Heb eens flink rondgekeken naar de foto's die hier geplaatst zijn en er zijn inderdaad een heleboel dames die hele lichte streepjes hebben , waar niets uitkwam.. Nja enige wat ik kan doen is afwachten nu he. Bedankt voor alle reacties!
Nou vanmorgen nog n test gedaan en daar kwam binnen de 5 minuten niets te staan. Na 5 minuten (weet niet pcies hoe lang , was ontbijtje maken voor kerel) stond er een licht streepje weer , nog lichter dan gister... Gekkigheid allemaal , ik beschouw deze dus ook als negatief , vind het alleen wel vreemd dat ie gister een streepje had.
jeetje wat stom hoor.... Ik zou nu eens een paar dagen afwachten meid want idd de streep moet wel duidelijker worden.... Heb je geen foto? Leg je de testen eens onder elkaar Succes!!
Ja fotos heb ik wel hoor... 10-06 - Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten 11-06 - Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten 12-06 - Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
hmm dus ze gaan op datum? Eigenlijk moet de streep duidelijker worden, zouden het dan toch indrooglijntjes zijn? Zijn de streepjes echt roze want als ik goed kijk lijkt de tweede streep grijs? Als dat zo is is het een indroog.....jeetje wat veel rare kruidvattesten de laatste tijd!!
Nee hij was zeker roze , ook binnen de tijd. Enkel deze laatste die ik heb gedaan (zoals ook beschreven) kwam de hele vage lijn , pas na de 5 minuten. De eerste test (10-06) droogde zelfs mooi roze-paarsig op.. En ja ik weet dat als ik zwanger ben dat hij donkerder zou moeten zijn , vandaar dat ik er nu vanuit ga dat hij toch negatief is.. Kan me voorstellen dat dit voor meiden die jaren bezig zijn , nog frustrerender is.. Anyway , bedankt voor t turen allemaal.