Ik zie er zeker wel een streepje op, maar durf er nog niets over te zeggen. Hopelijk over een paar dagen dik positief meid! Succes bij de kaakchirurg
Meid!! Ik zie duidelijk en streep hoor, hoef niet te turen.. Maar het is nog zo vroeg joh voor je nod... Hopelijk gaat het goed bij de kaakchirurg.
Jubbos, ik zou toch een kruidvat 2 voor 5 euro doen, die zijn veel gevoeliger dan de testen die je nu hebt...
Ik heb vanochtend die van de KV gedaan en daar was niets op te zien, daarom denk ik dat dit toch misschien een indrooglijntje is. Morgen of zondag nog maar eens een testje wagen.
Nee, test vandaag was wit...moet nog steeds geduld hebben tot woensdag dan zou het toch duidelijker moeten zijn mochten we zwanger zijn.
@ Jubbos: Kweet het antwoord nu al Maar al die testen die wit zijn die zijn van kruidvat? En je ziet echt niks? Apart dat dan die van z&k wel een heel licht streepje geven..
Jannn:Nou vertel wat is je antwoord? Ik denk zelf echt van niet hoor... Nee de testen die wit zijn zij van Z&K, moet ze toch ff opmaken...ben er bijna doorheen en dan koop ik wel weer KV als het dan nog nodig blijkt te zijn.
O nee ik had op ons forum gevraagd of je nog had getest maar ik weet het antwoord nu al bedoel ik haha. Maar apart joh dat ze eerst wel een lichtte streep geven en nu wit.. Of zie je toch misschien wat?
Ik denk dat ik wil geloven dat er iets staat en dus is het negatief totdat het heel duidelijk is Ow haha bedoelde je dat, oeps!
wachten is zo vervelend! Wacht zelf ook te lang naar mn zin en denk op iedere test wat te zien. Morgen nog testen en anders naar de ha.
@ Jubbos: Dus ze zijn niet helemaal wit? Dan heb ik wel goede hoop hoor meid.. En bij J testte je toch pas 10 dagen na nod?? @ Blue: kan je hier niet ff een foto plaatsten dan kijken we met je mee! Wanneer was je nod?
wanneer mijn nod nu was of zou moeten zijn weet k dus niet. Heb 17 feb mijn mk gehad, dus had al lang een ongi moeten hebben. Moest van de ha 8wkn wachten, maar die zijn ook voorbij.