ben ik op tijd geweest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamasmeisje, Apr 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Dag meiden!

In de nacht van 24-25 april geklust en op 25 april smiddags zag ik een lichte streep op mn ovu-test. 24 uur later voel ik toch duidelijk middenpijn. (nu dus ;)) ben ik nu op tijd geweest of zal ik morgen nog een keer 'moeten' klussen?
    In principe zou het zaad toch nog aanwezig moeten zijn?

En hebben jullie dat ook wel eens dat een ovu-test de ene dag een lichte streep geeft en dan 2 dagen niets en daarna toch weer een lichte streep? Testen zijn van sensitest.

Ik hoop op wat meer duidelijkheid, ik vind, ondanks de testen, het toch altijd moeilijk op de juiste momenten te vinden voor het klussen :)

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Een lichte streep is geen LH piek toch ?

En de middenpijn gaat vooraf aan je eisprong.. Mijn middenpijn was op een zaterdag, en op maandag was mij ei iig gesprongen.

Heb je vandaag nog een ovulatietest gedaan ?

Maar zaadcellen kunnen best wat langer overleven, dus opzich denk ik dat je wel een kans hebt, mits je ook echt je eisprong hebt..ik snap niet dat je nog geen piek hebt gehad, terwijl je wel middenpijn hebt...

3. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Hoe zien de ovutesten er nu dan uit? Een lichte streep is nog niet positief. Hij moet even donker of donkerder zijn. Anders zou ik vanavond bv ook nog klussen just in case.

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    #4 Mamasmeisje, Apr 26, 2011
    Last edited: Apr 26, 2011
    De streep van vandaag is nu wat meer donker als gisteren. Maar geen knaltest, die heb ik nog nooit gehad.
    Dus het kan misschien zo zijn dat die middenpijn, geen middenpijn is geweest. Het voelde als een licht stekende pijn/kramp, links onder m'n buik. De ene keer heviger als de andere keer, beetje het gevoel alsof ik erg nodig naar de WC moet zeg maar :) Zal morgen weer een ovu-test doen, eens kijken of tie weer donkerder is.

Volgens een berekening die ik heb gemaakt zou mn eisprong op de 26ste moeten zijn maar doorgaans is hij bij mij altijd wat later als de berekeningen. Terwijl mijn cyclus regelmatig is, 28 dagen.
    Heeft iemand anders dit ook wel eens?

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja dat heb ik ook weleens. Verschilt per cyclus wanneer mijn ei springt.

6. beauty01

beauty01 Actief lid

Feb 4, 2011
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi
    ik had ook even een vraagje..
    ik heb maandagav.25-4 geklust di.niet en woensdagav.27-4 geklust en ik had een pos.ov test nou vanavond geklust en morgenav.willen we het gezellig gaan maken..zou het wel voldoende zijn??mijn ov test was vanavond ook nog pos..ik gebruik de digitaal van clearblue die met de smiley:)
    ik hoop dat ik het goed gedaan heb?
    fijn avond groetjes beauty

7. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Ik heb zojuist gereageerd op jouw topic :)

Share This Page