Hallo dames, Gisteren getest clearblue, moest echt even met me ogen knipperen toen ik een hele lichte streep zag die na tien minuten overigens veranderde in een penstreep, maar de streep was na twee minuten wel even dik als de horizontale lijn maar wel heel licht. Vanmiddag clearblue digital met indicator en Zwanger 1-2 gaf deze aan. Ben de testen gaan doen omdat ik al meer dan een week een opgeblazen gevoel had, raar gevoel in de buik en de laatste dagen ook zweethanden, ben pas 1 maand gestopt met de pil dus jullie begrijpen dat ik het ook maar moeilijk kan geloven en ben gaan testen omdat ik me niet lekker voelde. Ik heb geen idee wanneer ik moet gaan menstrueren, meen me te herinneren dat ik een korte cyclus had. Wat denken jullie????
Blij dat jullie hetzelfde denken als mij , wil het alleen nauwelijks geloven. Denk ik stop met de pil en dat kan wel een jaar duren, denk je te ontpillen enzo maar iets in mij zei dat het iets anders was
Ik denk ook ZWANGER!!! Ik heb bij de jongste ook clearbleu gedaan. Eerst net zo dik, als ie dan indroogd wordt ie wat dunner... Gefeliciteerd!! En dat al zo snel! Gaaf man!