Dames bedankt helaas vanmorgen Omo wit! Ga nu nergens meer vanuit. Ben nog wel vroeg maar goed we wachten maar af .
Ahh nee maar je bent nog aan de vroege kant hoor, kan nog alle kanten op, ik blijf nog even stevig voor je duimen hoor.
Vandaag weer getest maar niet veel wijzer. Action test niks op te zien en op de dipstick een tuur maar denk m wel op de foto te hebben gekregen. Water erover gedaan en streepje blijft staan. Nu weet ik het echt niet meer !
Tja op je gewone foto daar denk ik ook wel wat te zien - met die negatieven kan ik helemaal niks. Spannend. Je zult echt geduld moeten hebben en over een paar dagen nog eens moeten testen. Test gewoon met dezelfde soort test dan: zodat je kunt zien of er oploop is.
Heb de action test open gemaakt en denk toch wat te zien moeilijk om op de foto te krijgen dus turen mag
Ook op deze gewone foto lijk ik in de verte iets te zien. Ik zou even een dag of zo wachten dan zou t streepje wat duidelijk moeten zijn.
Ja wij kunnen je helaas echt niet meer vertellen dan jij zelf. Ja er lijken her en der wat vage streepjes te staan... misschien. Maar dan zou ie over een dag of 2 gewoon echt een streepje moeten hebben met een predictor. Die zou ik dus halen. En dan over 2 dagen daarmee testen. Daarvoor wordt je toch niks wijzer.
Je maakt het wel spannend zeg. Die vage streepjes zijn killing voor de zenuwen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Helaas vanmorgen een Omo witte kV 2v5 test. Heb gelukkig niks meer in huis want maak mezelf alleen naar gek zo. Ik wacht op ms
Als je woensdag een vaag streepje op de action had staan dan had die vrijdag wel echt duidelijker moeten zijn helaas Ik ben bang dat het valse testen zijn (al zie ik ze sws niet op je foto's).