Goedemorgen allemaal, Ik heb deze wk al eerder mijn test neergezet hier...maar nu heb ik er 3... 17 aug met middag urine 18 aug met avond urine 19 aug met ochtend urnine Is die van de 19de wel donkerder?!?! Ben erg weeig/ misselijk...verder geenklachten, ik heb zat tot gister gebloed...nu over...de testjes zijn in het echt wel roze.... Help... x
Tja.. Om eerlijk te zijn vind ik je streepjes niet bepaald donkerder worden.. Ik zou eens een ander testje proberen aangezien je de laatste tijd best veel slechte verhalen hoort over de Kruidvat testen en dan kijken wat die zeggen.
Dit is een negatieve kruitvat-test. Ben ik 99% zeker van. De streep moet echt kleur hebben, zo'n grijs vaag ding is echt niets. Daarbij begrijp ik dat je gewoon gebloed hebt? Dat lijkt me ook tegen een zwangerschap pleiten.
mwah ik weet niet want ik had ook 1 zo'n test ,. toen ik de 1e x teste en kijk mijn banner ik ben toch echt zwanger maar ikzou ff afwachten en anders over een dag nog een testje doen
Hey meis, om eerlijk te zijn, is voor mij op de 1 e test van 17 augustus het streepje het duidelijkst te zien. Op mijn monitor lijkt deze ook roze en niet grijs. Ik zou ook nog eens een ander testje proberen.
Hoi, ik zie op de eerste test van de 17e een streepje, maar daarna eigenlijk vrijwel niets meer. Sterkte met wachten en de spanning! Lieve groet, Selma
Misschien dat je toch zwanger bent geweest, maar dat het vroeg is afgebroken (toen je dus ongesteld werd..). Het kan dan zijn dat er nog een restje hcg in je bloed zat, waardoor je de 17e nog een heel licht streepje had. Maar ze worden inderdaad niet donkerder..
die van 17 en 19 zie ik wel, maar die van de 18e is heeeeel vaag. ik hoop het wel voor je, maar durf nu nog niets te zeggen... ik zal voor je duimen!
Tja, het blijft vaag. Maar toch zie ik wel iets.. Als je toch echt denkt dat je zwanger bent, zou ik gewoon even een bloedtest aanvragen bij de HA.. Ik heb trouwens ook zulke testresultaten momenteel.. Gekmakend!
Ook deze zijn negatief. Sorry (ik zie echt wel wat je bedoelt, maar dit komt zo veel voor bij kruitvattesten. verhalen genoeg hier op het forum). Laat je niet gek maken! Je bent ongesteld geweest, dus grote kans niet zwanger. Als je echt twijfelt zou je je huisarts idd kunnen overhalen om een bloedtest te doen. Sterkte!
Weet je wat vaag en irrie is?! Vrijdag had ik helemaal een hagelwitte test..geen streep niks, zelfs niet aan het einde van de dag....bleef spierwit....nu heb ik 3 testen vanaf di die licht posi zijn met echt rozige kleur.....ze zijn alleen licht dat ik ze niet op foto krijg...vind ik beetje irrie....
Kan ik me voorstellen! Maar test niet te veel, laat je niet gek maken! (ook jammer van het geld) Als je niet naar de ha gaat, zou ik zeker 2 dagen wachten voor de volgende test. Die zou dan echt een stuk duidelijker moeten zijn. zo niet, dan ben je echt niet zwanger.
Pff.. Ik snap je wel hoor. Maar zou inderdaad gewoon even proberen om 2/3 dagen te wachten. Zoals merah ook al zegt: als ze dan niet positiever zijn, dan ben je niet zwanger.. Succes meid! En maak jezelf niet al te gek.. Ook al klinkt dat makkelijker dan het is!
dankjulliewel....jullie zijn lieffffffffffffffff.... Kunnen zwangerschapstesten ook lsg van de eisprong meten ofzo??? x
Je bedoelt LH.. Er is momenteel een actief topic die vertelt dat ovulatietesten ook hCG kunnen meten (dus het omgekeerde). Dit staat er: Om het simpel te zeggen: hCG is opgebouwd uit een, zeg maar, blauw en rood bolletje. LH is opgebouwd alleen uit een rood bolletje. Een zwangerschapstest zoekt naar een combinatie van een blauw en rood bolletje. Een ovulatie test alleen naar een rood bolletje. Op het moment dat je zwanger bent, heb je hCG in je urine, en dus ook rode bolletjes (naast de blauwe). Een ovulatietest zal dan dus in principe positief zijn omdat de test rode bolletjes vindt. Je weet echter nooit of de test positief is omdat de test alleen rode (LH) óf rode en blauwe bolletjes (= hCG) aangetroffen heeft. Alleen een zwangerschapstest kan dus echt uitsluitsel geven. Zwangerschapstesten worden dus alleen positief als er een blauw en rood balletje aanwezig is. Als je eisprong eraan komt, heb je alleen een rood balletje. Dus het antwoord: Nee!