hallo dames, wil jullie effe waarschuwen voor de indroogstrepen.. vd week heb ik een test gedaan van kruidvat en er was niks te zien..ik hem weggegooid 2 dage later toch ma effe kijke zag je een 2e streep erg duidelijk.. paar dagen erna heb ik een etos test gedaan en ik zag dus weer niks,weer 2 dage erna kijken en ja hoor weer zag ik een 2e streepje.. dit is toch nie normaal ofwel dan?? hoezo valse hoop geven :x:x wie heeft dit ook zo gehad?
nou dat is niet valse hoop geven. er staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat je ze niet meer af moet lezen na een bepaalde tijd (bij de ene test is dat iets anders als bij de andere test) Daarna moet je de test gewoon weggooien want dan is de test niet meer betrouwbaar. Ik heb gelezen dat een test doorwerkt op de een of andere manier en na een tijdje opeens wel een streeje kan komen te staan. 2 dagen erna is de test echt niet meer betrouwbaar. Niet meer eruit vissen daar kan je net als je zegt blij van worden terwijl hij echt niet meer betrouwbaar is. Ik hoop dat je snel een posi test krijgt binnen de afleestijd
Ik sluit me aan bij Ellen. Het heeft geen zin om na de afleestijd je testen te bewaren en op een later tijdstip nog eens te beoordelen. Negatief is negatief! (al hoop je nog zo van niet, snik)
vind ik ook.. das geen valse hoop... er staat niet voor niets in de bijsluiter dat je na de afleestijd niet meer moet kijken.. Nu weet ik wel dat dit erg moeilijk is.. ik doe t zelf ook altijd, maar als ik dan een tweede streep zie ben ik iig niet overtuigd.. inmiddels kan ik een indroger wel van een echte streep onderscheiden.. ..