12 dagen na NOD, maar test negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door HotMamma, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HotMamma

HotMamma Lid

6 sep 2008
    8
    0
    0
    Ik begrijp er niets van: al 12 dagen blijft m'n menstruatie uit, maar de test (van etos huismerk met ochtendurine) is negatief. Ik heb nooit eerder meegemaakt dat ik na zo'n lange tijd nog steeds niet ongesteld ben, maar ook niet zwanger. Kan het zijn dat sommige vrouwen minder hCG in hun lichaam hebben dan anderen, en dat een test daarom negatief uitpakt? Ik wil me graag neerleggen bij de negatieve uitkomst, maar als ik niet ongesteld word is dat erg lastig. Iemand in hetzelfde schuitje gezeten? Nog tips?

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Het zo kunnen dat je geen eisprong hebt gehad, en daarom nu ook niet ongesteld wordt. Heb je ovulatie testen gedaan?

Hoe lang ben je al bezig? Zou het nog ontpillen kunnen zijn?

Als het veel langer duurt en je vertrouwt het niet, zou ik even langs de huisarts gaan.

Succes meid!

3. happymama

happymama Niet meer actief

tjah moeilijk . je kan evt ook een bloedtest laten doen bij je HA.
    t hcg zou laag kunnen zijn bij somige vrouwen , een ex vriendin van me teste toen ze 15weken was nog negatief . heeft nooit en posi test gehad .
    ene welke testen heb je gebruikt ????????

4. Regina78

Regina78 Lid

6 sep 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien eens een extra gevoelige test proberen die minder HCG nodig heeft?

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Een collega van mij heeft haar hele zwangerschap nooit een positieve zwangerschapstest gehad, dus het kan wel.
    Mocht er geen andere reden te bedenken zijn (normaal altijd wel een ei-sprong? heb je getempt? hoe lang ben je al van de pil af? etc etc), dan zou je inderdaad je ha kunnen overhalen om een bloedtest te doen.
    Sterkte!

6. HotMamma

HotMamma Lid

6 sep 2008
    8
    0
    0
    Hey dames,

Dank voor jullie reacties. Ik bel de dokter wel als ik 3 weken overtijd ben en de test nog steeds negatief is. Ik wil ook niet als een zeurpiet overkomen, dus ik wacht nog maar even met een bezoek aan de huisarts. Ontpillen kan het probleem niet zijn, want ik heb na de geboorte van mijn zoon, 15 maanden geleden, alleen maar condooms gebruikt. Tempen en ovulatietesten doe ik (tot nu toe) niet, want dat is nog nooit nodig geweest: altijd een keurige cyclus van 31 dagen, behalve nu dan....:(

7. HotMamma

HotMamma Lid

6 sep 2008
    8
    0
    0
    Vanavond toch maar nog even een thuistestje kv 2v5 gedaan, en gewoon hartstikke zwanger! De enige verklaring die ik ervoor heb, is dat ik een megalate eisprong heb gehad, echt vlak voor het moment waar normaal gesproken m'n menstruatie begint. Raar maar waar.

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Nou super, van harte gefeliciteerd wat een surprise voor je. Ga er lekker van genieten

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gefeliciteerd! heb je een foto van de test? (vind ik mooi om te zien)

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina