Hallo dames, Ik ben voor het eerst bezig met ovulatietesten en op de foto is die van der net te zien is deze positief? Moet ij vanavond nog een keer testen? En wanneer dan klussen? Vanavond of morgen? Wij hebben eergisteren voor het laatst geklust. Lastig hoor hahahah.
De test kan positiever worden dus ik zou nog even doortesten 24/48 uur na een positieve test springt je ei dus ik zou zeggen lekker klussen
Wanneer moet ik weer testen vanavond of morgen? En als ik vanavond klus dan kan ik morgen niet klussen. Ivm kwaliteit. Dus die dan overslaan?
@missas, als jullie willen klussen gewoon gaan doen! Niet geschoten is altijd mis toch? De zaadkwaliteit zal heus niet heel errug gaan afnemen! Succes! @maybe2, ik vind die van 31 -3 het positiefst! gewoon flink gaan klussen! Ei komt binnen 24-48 uur na postieve test!
Als ik die van jou zie zijn die van mij nog helemaal niet positief maar vind de bovenste vergeleken met de onderste toch echt donkerder.
Ja juist ze zijn echt positief! Maar al die andere positieve testen dan? Snap er echt niks van... ben benieuwd of ze morgen weer nega zijn..
Ik vind die anderen niet positief... De teststreep moet even duidelijk of duidelijker zijn als de controlestreep en dat is bij jou nu pas het geval! Dus hup hup, aan de klus
Heb nog een testje gedaan de foto komt zo. Had toen straks ook in een keer een vloedgolf van dunne witte afscheiding...
Een ovulatietest kan ook 2 (mijne zelfs vaak 3) dagen knallen hoor. Weet niet hoeveel dagen je nu al een knaltest hebt?
De eerste knaller is de positieve test, daarna hoef je niet meer door te testen want die testen zeggen niks meer succes!
Jaaaa sinds vanmiddag knallers dagen ervoor bijna positief of positief. Toen straks ook n hele vloedgolf witte dunne afscheiding ipv cervixslijm