Wie heeft ook een licht posi test gehad die bleek te reageren op ovulatie ? Hebben jullie daar een foto van? Mijne; En ovu knal positief;
Het kan beide kanten op nu, ik heb gelezen dat beide wel eens voorkomt. Maar het meest waarschijnlijke is volgens mij een zwangerschap waar je ovu test op reageert.. dacht ik. Op de hoeveelste dag zit je? Heb je ovu testen al eerder gebruikt deze ronde?
Kan beide. Maar heb je altijd lange cyclussen dan? Hoe lang duurden jouw laatste cyclussen. ? Anders neig ik toch meer naar een zwangerschap. EDIT: ik zie dat je een MK hebt gehad in februari. Sindsdien niet meer ongesteld geworden?
Waarom zou dit je ovulatie zijn? Ik blijf erbij (misschien onterecht) dat het in principe onmogelijk is dat een zwangerschapstest op LH (hormoon dat piekt net voor je ei) reageert. Dat zou nogal verwarrend zijn, want LH zit altijd in je urine. Je zoekt met ovulatie testen naar een toename (een donkere streep ipv een lichte), niet naar aanwezigheid, die is 'gegeven' zeg maar. Hcg lijkt moleculair sterk op LH. Heb je LH en hCG in je urine, dan is het niet verbazingwekkend dat je bij een zwangerschap ook een positieve ovulatietest kan hebben. Maar een zwangerschapstest reageert alleen op aanwezigheid van dit hormoon, niet op LH, dan zou hij altijd een streep geven en is het geen test. Ik zie op de zwangerschapstest ook een heeeeel licht streepje, dus de simpelste verklaring voor je knal ovutest is in mijn ogen dat we 'gefeliciteerd' mogen fluisteren Overmorgen weer testen?
Nou is zeker niet onmogelijk.... Ik had het. Je hebt altijd lh in je lijf maar bij je eisprong ontzettend veel en dan reageren ze heeel licht. Zal ff kijken of de foto lukt.hij is heel vaag.
@sita ja heb een posi ovu gehad.. Niet zo knal als deze maar streepjes even donker... (Controle en test)
Geen foto van een zwangerschapstest die reageert op mn ei. Maar wel foto's van ovulatie testen die reageerde op mijn zwangerschap ( even toelichting ik ben toen "gewoon" ongesteld geworden en dus begonnen met ovulatie testen maar na bijna 2 wk alleen maar positieve ovu testen te hebben gehad heb ik op advies van hier een zwangerschapstest gedaan die dus positief was ) De ovu testen en zwangerschapstesten die ik daarna gedaan heb.
Thanks!! Hoop dat dit ook bij mij zo is.. Maar denk dat t m'n eisprong is.. Gaan in elk geval maar ff gebruik van maken
bedoel je een zwangerschapstest die reageert op een eisprong? Die heb ik hier heel vaak voorbij zien komen. Zelfs CB met wekenindicator gaf zwanger 1-2 aan bij iemands eisprong :S
Zijn dat met de testen van zwanger en kids ? Ik heb precies het zelfde gehad .. Twee weken terug hele lichte testeb net zoals jou zwangerschapstest.. En paar dagen later was mijn zwangerschapstest weer negatief.. En precies zo'n 2 weken later toch wel zwanger en een knal zwangerschapstest gekregen.. Ik vond het ook super verwarrend kon het mij ook niet voorstellen dat dit kon maar het kan dus toch wel.. Heel frustrerend was het
Ja mega frustrerend is dat zeg ! Ik denk dat we dan gewoon super veel van het LH hormoon in ons lichaam hebben ofzo.. En het hoort niet te kunnen maar helaas gebeurt het dus wel..ik heb geen foto meer van die testen maar ze waren precies zoals die van jou , eerst 2 dagen zo als jou en toen 1 dag nog iets duidelijker en dag later weer helemaal negatief.. Toen heb ik 1,5 week gewacht en toen heb ik opnieuw getest met de kruidvat 2v5 , eerst een licht streepje en 2 dagen later een knal test
Oh heb wel een foto voor je ! eerste foto was eerste test en tweede foto die iets duidelijker is was 2 dagen later en daarna werd hij weer negatief