Ik had geen testjes meer, dus kon de oploop niet in de gaten houden. Net deze test gedaan, dus al wel wat gedronken etc. Maar is dit eigenlijk wel donker genoeg?... Het is een gewone test. De early knalt wel.
Bedankt dames! Ik zal morgenochtend nog even testen voor de zekerheid. (voor mijn eigen rust dus haha)
Mijn gewone test lijkt nu niet per se donkerder te zijn dan gisteren. De vroege test vann sensitest knalt wel.
Bovenste is de early, 2e is van gisteren middag en de onderste van net. Lijkt nu geen oploop meer te zijn of wel?
Verwacht je nu in iets meer dan12 uur een duidelijk verschil? Je bent heel duidelijk zwanger. Eerlijk gezegd denk ik dat meer testen de onzekerheid nu alleen maar versterkt.
Ja, ga ik doen! Ben zo onzeker na de MA. Maar goed, testen houdt het ook niet tegen natuurlijk, als t weer zo is. Ik moet nu gewoon gaan genieten
Genieten niet per se hoor, dat gaat zo lastig op commando. Accepteer dat je je voelt zoals je voelt en als je er ook verheugd over kan zijn, dan alleen maar mooi meegenomen
Ik ben ontzettend blij! Misschien zelfs een beetje in 'shock' omdat het alweer zo snel raak was. Gelukkig krijg ik een vroege echo op 24 september, dat is ook fijn In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Zwangerschap na mk/ma is altijd lastig. Je hebt ervaren hoe snel het mis kan gaan. Maar meestal is 1x een pech gevalletje. Zo zei de gyn dat tegen mij. Ik heb het 2x meegemaakt. 1e was na mijn 2e zwangerschap en de 2e mk was na de 4e zwangerschal. Heftig om mee te maken, maar zegt niks over je volgende zwangerschap. Probeer dat los te laten en geniet van dat mensje daar in je buik
Ik zie toch wel oploop hoor, top om te lezen dat je weer zwanger bent. Duimen draaien voor een mooie echo over 3 weekjes.