tuurstreep met zaklamp te zien.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door brucebibi, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, ik kan er ook wel om lachen! Al snap ik het wel hoor, TS, jij postte je bericht om 19.00 uur en dan is het al donker, dus bij gebrek aan daglicht kan ik ook ergens begrijpen dat je er een zaklamp bijpakt.

Maar eigenlijk is het zoals gezegd: als je die nodig hebt om echt iets te zien, is het eigenlijk negatief. Maar wat niet is, kan nog komen, misschien gewoon nog te vroeg getest.

2. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik snap het heel erg goed! Indien een verlangen zo groot is. Doe je alles om dat ene streeoje te willen zien! In de hoop dat hij naar een paar dagen met het ''blote'' oog te zien is. Ik zal je zeggen dat ook ik dit wel eens gedaan heb. Maar ik weet zeker dat wij hier niet de enigsten zijn ;) En natuurlijk nu de vraag of je nog weer getest hebt?

3. brucebibi

brucebibi Actief lid

14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja het is inderdaad een groot verlangen. Heel erg zelfs. Heb vandaag getest en daar een topic over geopend. "Zwanger streep verdwijnt opeens". Heb een foto in mijn alvum staan met dezelfde naam. Daar kun je naar mijn foto kijken. Gelieve te reageren in dat ander topic. De foto staat er in negatief omgezet ook op in het topic. Als js goed kijkt zie je door het vlekje heen een streep. Wil je kijken? Thanks!

Deel Deze Pagina