Bijgevoegd 4 foto's van een kruidvat test. Felicitaties (nog) niet nodig. Reactie komt van 10.000eh pregnyl 😉 Foto 1 links na exact 5 minuten. Rechts na exact 10 minuten. Foto 2 links 15 minuten. Rechts 30 minuten. Dus dames heb geduld met de testen van kv en deze mag je dus wel buiten de afleestijd bekijken.
Daarom hier een mooi voorbeeld lijkt mij? Deze na een uur, trouwens keurig met juiste aantal druppels. .
Woow binnen de afleestijd nauwelijks iets zichbaar.. goed omt e weten want ik gebruik deze ook altijd om te testen en gooi ze weg na de afleestijd om zeker te weten dat ik geen vals resultaat ga aflezen.
Ik had het ook afgelopen ronde; na 5 min niet echt iets te zien, na 10min komt er een soort van tweede roze golf overheen en opeens een duidelijk streepje! Had ik overigens niet meer toen de testen een stuk duidelijker werden...
Dames zie mijn testen.. Die van de kruidvat was binnen 3 min zo en action binnen 5 min.. Wat denken jullie
Klopt idd ja dat heel langzaam doorlopen had ik hier ook! Niet echt ideaal als je echt volgens de bijsluiter test....