Vanaf wanneer rekenen. Hoi meiden Ik ben vorige week dinsdag gestopt met de pil. Op vrijdag mijn ontrekkingsbloeding tot dinsdag. Maar vanaf wanneer moet ik nu rekenen dan. Vanaf de 1e dag van de pil stop, of 1e dag van de bloeding Of de 1e dag dat het was gestopt. Ik weet dat je als je een normale cyclus heb rond de 14e dag geloof ik je eisprong ongeveer zal hebben. Toch ?
Eerste dag van je bloeding! Dus vanaf vrijdag. Als je uit gaat van een cyclus van 28 dagen zou je 14 dagen daarna je eisprong hebben.
Als je ovulatietestjes gaat gebruiken dan zou ik rond dag 12 beginnen met testen en doorgaan tot streep geweest is en helemaal weer weg.. Blijkt je ei laat dan kun je de volgende maand het starten met testen uiteraard iets later beginnen.. En natuurlijk hoef en moet je niets, maar ik heb zelf bijna een jaar rond de 14e geklust tot achteraf bleek dat ei rond 20ste pas kwam..
Ja daar kwam het vaak wel op neer..kan een keer een dagje langer of korter zijn, maar dat is normaal.. Als jij een ei hebt maar je wordt maar niet ongesteld na 15 dagen of meer dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn.. 1. je bent zwanger.. doe eens een testje 2. er kan iets mis zijn zoals bijv pcos ( ik werd niet ongi maar steeds negatieve testen) Maar let op..een zwangerschap zet soms niet door en kan na anderhalve week alsnog afbreken.. dat noem ik dan maar een vroege miskraam.
Jaa inderdaad, ik voel mn ei meestal rond dag 17 en heb een gemiddelde cyclus van 31 dagen. Dus volgens mijn redelijk volgens t boekje...
Eerste dag van je bloeding. Als je gewoon normaal ongesteld word, rekent men ook vanaf de eerste dag dat je bloed verliest
Ik heb ook een vraag hierover. Ik heb altijd eerst roze verlies en dan bruin en daarna zet de ongesteldheid pas door. Wat is dan de eerste dag? Dat het roze is of als het echt doorzet?
Welke ovulatie testen zijn nu het beste. Ik lees overal dat de zwangerschapstesten slechter zijn dan een paar jaar geleden maar hoe zit dat nu met de ovutesten?