Tuurstreep sensitest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Naevia, May 11, 2018.

Tags:
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naevia

Naevia Lid

May 11, 2018
    48
    14
    8
    Female
    Nou, hoef niet eens op morgen te wachten, bloeden is al begonnen zag ik net, niet veel maar wel een dag te vroeg, ben nog nooit een dag te vroeg geweest afgelopen jaar dat ik het bij hou, wel 1x een cyclus van 27 gehad dus 4 dagen later, maargoed, zal wel door alle spanning te maken hebben. Schrijf vandaag wel weer op als dag 1.

Wie van jullie is ook bezig zwanger te worden of zijn jullie het allemaal al ondertussen?

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Ik zou echt eens gaan temperaturen of consequent ovulatietesten gebruiken. Op welke cyclus-dag denk je ei meestal te hebben? Misschien heb je wel een (te) korte lf. Dat is best mogelijk met zon korte cyclus. Hoeft helemaal niet zo te zijn hoor maar door te weten óf en wanneer je eisprong hebt, leer je je lichaam ook beter kennen. Een huisarts zal je cyclus ook in kaart willen brengen voordat ze je doorsturen voor verder onderzoek.

3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

Nov 29, 2014
    1,365
    571
    113
    Ik zou je situatie uitleggen aan de huisarts. Ook je angst door de curettages die je hebt gehad. Misschien word je eerder doorgestuurd. Ik ben ook sneller doorgestuurd door mn bbz.

Je moet pas beginnen met tellen als je echt goed bloedverlies hebt. Dus helder rood en in een redelijke hoeveelheid.

4. Naevia

Naevia Lid

May 11, 2018
    48
    14
    8
    Female
    Ik denk op dag 10 mijn eisprong te hebben ongeveer, maar zal deze ronde nauwkeuring doortesten tot ik een piek heb gevonden om het zeker te weten.

5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Hier zat ik dus ook aan te denken.

Balen dat je je zo voelt naevia. Het is ook allemaal zo ongrijpbaar he. Je kunt niks zien. Je hebt maar weinig invloed. Je denkt alles goed te doen, waarom lukt het dan niet? Ik leef met je mee hoor.

Share This Page