Hoi dames, kijken jullie even mee? Ik testte positief met predictor early op 12dpo, dezelfde dat deed ik ook een action test met middagurine, licht maar fotografeerbaar streepje.m Mijn ‘plan’ was om de ene dag met predictor te testen, en de andere met action, om de oploop op beide te zien en me een beetje schijnzekerheid te geven. Vanochtend 15 dpo, dus predictor tijd. Ik lag vannacht om 2u wakker, en moest plassen, dus dacht alvast te testen. Ik vond de oploop aanvankelijk een beetje teleurstellend, maar ik dacht ‘nu is het een express, de vorige was een early, mss is er toch een verschil in gevoeligheid, ik gooi er even een action tegenaan’ Die actiontest was zoooooo licht! Ik heb de rest van de nacht amper geslapen en wel 1000 miskramen gehad in mijn dromen. Toen ik om 6u wakker werd, besliste ik om toch nog een action test uit een ander doosje te doen. Dit keer verscheen er wel een duidelijk streepje, niet noemenswaardig donkerder dan die van gisteren, maar zeker niet lichter. Wat denken jullie? Is dit gewoon een slechte test? Wat vinden jullie verder van de oploop? Foto 1 is de test van vannacht. Foto 2 de natte test van vanochtend Foto 3 de natte test van gisterenochtend. Foto 4 de predictors onder elkaar.
Action bleef bij mij ook achter qua donkere streep wel oploop net als bij jou. Je Predictor is prachtig en goed opgelopen Begrijp je onrust maar je testen zijn prachtig!
Ik vind de oploop van je predictors prachtig! Die zijn het betrouwbaarst dus daar zou ik vanuit gaan. De foto met twee action testen vind ik er ook prima uit zien overigens. Ik snap je onzekerheid. Deze eerste weken zijn gewoon zo slopend als je een geschiedenis hebt.
Je kan ook beter niet snachts om 2 uur testen meiss Testjes zie er prachtig uit. Ik zou zeggen test met de 2de urine echt die is zoveel geconcentreerder dan de eerste.
De twee actions waren idd OK, dat waren de testen van eergisteren en gisteren. Het is die eerste waar ik een hartaanval van kreeg, daar staat amper een streepje op... Zou ik er dan gewoon vanuit mogen gaan dat dit een slechte test was? Aangezien ik vanochtend wel terug een 'normaal' streepje plaste
Ik wist eigenlijk niet dat het 2u was   ik ben meestal wakker rond 4u, dus ik dacht, ach, 4u of 6u, wat maakt het uit? Zag pas toen ik terug in bed kroop dat het pas 2u was. Tweede urine is moeilijk meestal, dan ben ik al op het werk
Ik heb met de action zulke wisselende streepjes gehad dat het mij meer stress gaf dan zekerheid. Vreselijk. Is dus een foute test want die andere van de action is duidelijk dieper paars dan die van voorgaande dagen
Ik vind de predictors heel duidelijk opgelopen. En tja die action misschien idd een slechte test. Ik heb persoonlijk altijd.goede ervaring met de action test. Maar voor nu ziet het er goed uit. Hoe het verdere verloop zal zijn weet helaas niemand. Gefeliciteerd meid
Dit is dus exact de reden waarom iedere dag testen je enorm onzeker kan maken. Gebeurd bij zoveel mensen... bij mij ook! Dus als het je lukt stoppen met testen en eventueel pas weer over een aantal dagen. Verder genieten want je bent echt zwanger!
Ik vind de oploop van zowel de action als predictor goed, zou niet teveel stressen en stoppen met testen!