Hallo meiden, Ik heb net een test gedaan met die van de Acton, en ik zie duidelijk een 2e streep? Wat denken jullie van deze test?? Ik gebruik gewoon de pil...... Dus helemaal niet bezig voor een 3e! Help het vreet me op!
Duidelijk zwanger! Die van de Action deed het bij mij net zo goed als de clearblue plus (op dezelfde dag voor het eerst positief).
Gaan praten met je man, het is nu eenmaal zo. Wij kunnen dit niet voor jullie beslissen. Sterkte en succes.
Toch bespreekbaar maken. Maar wat wil je zelf vooral? Een man heeft er 9 van de 10 keer meer tijd voor nodig om het te laten bezinken.
Ben je ziek geweest (diarree of overgeven) of misschien een pil vergeten? Het zou ook nog kunnen dat hij op een lh piek reageert, al lijkt me dat de pil die zou moeten onderdrukken ofzo. Laat het even bezinken en praat er met elkaar over. Sterkte.
Vaak moet het bij een man even wat langer landen. De eerste schik is altijd groot. Mijn man wou ook niet zo snel een tweede maar die komt er nog ook. En is een nu super trots op. Praat er goed over en probeer ook duidelijk te hebben wat je zelf wilt. En dat ook naar hem duidelijk maken.
Precies wat iedereen hierboven schrijft. Rustig blijven en het laten bezinken. Zeker aan je man vertellen en hem ook de tijd geven dat te doen. Daarna beslissen. Je hebt nog wéken de tijd voor deze beslissing. Veel kracht toegewenst!