Tuurstreep.. wie kijkt mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hannah1983, 12 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Heel eerlijk vind ik tussen 12 en 14 dpo weinig of geen verschil zitten. Ik zie dat je utro gebruikt dus zou iig morgen nogmaals testen en evt overleg met het ziekenhuis hebben voor je echt stopt.
     
  2. hannah1983

    hannah1983 Actief lid

    10 sep 2017
    139
    175
    43
    Vrouw
    Het is geen 12 en 14, maar 13 en 14. Maar inderdaad , ik zie ook geen verschil..
    zal het ziekenhuis zo bellen.
    Heb de hoop inmiddels wel opgegeven hoor.
    Maar betekent het dan wel dat er iets geweest is?
    Ik heb nog nooit zulke lichte testen gehad. Alleen Omo witte. En ik had ook bruine afscheiding op 10 DPO.
     
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik keek naar je eerste test toen je het topic opende die was 12 dpo.
    Ja er is iets/ iets geweest. Dat is waarom sommige dames niet aan vroeg testen willen doen het kan gebeuren dat je dan iets weet wat je liever niet wilde weten.
    ik teste ook altijd vroeg vanaf 8/9 dpo en hield rekening met het feit dat ik alsnog ongesteld kon worden op nod.
    Mss wil het ziekenhuis een bloedtest doen en 1 om oploop te zien?
     
  4. hannah1983

    hannah1983 Actief lid

    10 sep 2017
    139
    175
    43
    Vrouw
    Oh zo. Haha klopt. Maar die test van 12 DPO ligt inmiddels in de prullenbak. Die had ik gesloopt.
    Ik denk dat ze me bloed laten prikken ja.
    Maar ik weet bijna wel zeker dat dit misgaat..
    We zitten in onze 3e ivf behandeling. Dit was zó mooi geweest ..
     
  5. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    He bah wat naar! Ik zie helaas ook niets goeds. De test van vandaag lijkt zelfs mijn inziens lichter en had toch wel minimaal verschil moeten zien met die van 12 en 13 dpo.

    Ik blijf nog even voor je duimen!
     
  6. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik vind de test van vandaag ook lichter
     
  7. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ben er ook bang voor meis.
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar zou rekening houden met een miskraam :(
     
  8. sumer93

    sumer93 Bekend lid

    17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Helaas heb ik met deze testen afgelopen maanden 3x vals positief getest:(
     
  9. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Dan denk ik hoe vervelend voor jou dat je echt de enigste/ weinige ben hier op het forum. Zolang je ze niet open maakt heb ik hier verder nog geen 1 valse voorbij zien komen .
     
  10. sumer93

    sumer93 Bekend lid

    17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Raar. De gyneacoloog vertelde dat ik niet de enige was. Ze zei ook dat kwaliteit testen behoorlijk schommelen tegenwoordig. Waar vorig jaar 2v5 van kruidvat nog heel goed waren. Waren nu ook niet meer goed.
     
  11. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Kruitvat staat er bekend om helaas. Maar Predictor zowel de early als de Express zijn hier op het forum iig momenteel echt de meest betrouwbare.
     
  12. hannah1983

    hannah1983 Actief lid

    10 sep 2017
    139
    175
    43
    Vrouw
    Ik denk het ook hoor.. die van vandaag is volgens mij wel iets donker opgedroogd?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat erg dat het de derde ivf al is :(
    Wij kunnen ons alleen maar een voorstelling maken van hoe verdrietig dit voor jullie is.

    Toch.. ik ben heel benieuwd wat t ziekenhuis gaat zeggen. Ik zou écht nog niet met utro stoppen tot je test morgen of eventuele bloeduitslag.
    Ik weet dat je hier super vaak allemaal fantastische oplopende vette testen ziet. Soms al ik weet niet hoe vroeg; maar iedereen is anders en 3-4 dagen na implantatie komt de hcg aanmaak nog maar nét op gang. Het allerminste verschil in gevoeligheid tussen testen geeft al een verschil in sterkte: of een klein beetje meer of minder geconcentreerde urine. Een dag tussen testen is gewoon te weinig om er een conclusie over oploop uit te trekken.
    Je test met super gevoelige testen: dus 2iu kan zelfs nog het verschil maken tussen positief en negatief.

    Ja. Als er geen oploop is, is dat vaak een slecht teken. Maar ondanks dat ik snap dat je al snel van het ergste uitgaat (na alles wat je al hebt meegemaakt), is het wel écht nog vroeg!
    Wanneer is je officiële testdatum van t ziekenhuis? 14dpo?
     
  14. hannah1983

    hannah1983 Actief lid

    10 sep 2017
    139
    175
    43
    Vrouw
    Lief berichtje van je. Ik probeer mezelf inderdaad te beschermen.
    Ik heb 1x eerder een positieve test gehad, maar die was al zoveel donkerder.

    Vandaag was mijn officiële testdag vanuit het ziekenhuis.

    Ik ga vanmiddag maar even bloedprikken. En nog een keer testen.. pff wat is dit zwaar.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  15. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk! Ik leef zo met je mee!
    Ik duim verschrikkelijk hard voor je. Dat ’t een begin is van wat moois.
    Hoe dan ook gun ik je snel duidelijkheid; dit is killing!
     
  16. hannah1983

    hannah1983 Actief lid

    10 sep 2017
    139
    175
    43
    Vrouw
    Dankjewel, lief van je
     
  17. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Heb alles gelezen en hoopte zo op een mooie opgelopen test. Maar vind die van vandaag wel wat duidelijker. Ik hoop toch op een goede afloop!
     
  18. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Die van vandaag is iets donkerder. Niet zo donker als je verwacht maar sommige dames maken langzaam hcg aan. Ook bij ivf bestaat er een late innesteling. Ik hoop dat de bloeduitslag duidelijkheid geeft.

    Ik duim voor een mooi wonder in je buik.
     
  19. hannah1983

    hannah1983 Actief lid

    10 sep 2017
    139
    175
    43
    Vrouw
    Wat een lieve reacties van jullie, dankjewel.

    Ik heb de hoop eigenlijk al opgegeven, maar zal morgen roeg nog een test doen.
    En heb vanmiddag mijn bloed laten prikken, hopelijk morgen de uitslag.

    Goed of niet goed, ik zal het jullie laten weten omdat jullie zo meeleven. ❤️
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  20. AKOEKKOEK

    AKOEKKOEK Fanatiek lid

    16 feb 2016
    1.511
    1.053
    113
    Zierikzee
    Ooh, ik hoop zo op een goede uitslag! En dat ie morgen nog net weer wat donkerder is!

    Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim.
     

Deel Deze Pagina