Help! Positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LilyB, 15 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Bekijk bijlage 604008 Hoi allemaal, heb jullie hulp even nodig. Ik heb gisteravond een predictor early gedaan en daar kwam meteen een heel vaag streepje op. Met het blote oog is het een klein beetje te zien, oogt wel roze, niet grijs.
    Vanmiddag dus even een predictor express gedaan en die gaf negatief aan. Ik zit ongeveer op 7-8dpo als ik uitga van mijn ovulatie 6 januari (gevoeld en te merken aan cervix slijm)
    Ik temperatuur niet oid, maar zou graag jullie mening horen over mijn test. Heb em uit elkaar gehaald omdat het dan makkelijker op de foto te krijgen was.
     
  2. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Deze test is open gemaakt en dan kan die streepjes geven. Dus deze is helaas niet geldig. Predictor testen zijn heel betrouwbaar mits ze dicht blijven ;) je hebt nog heel vroeg getest zie ik kan nog alle kanten op. Hoop op een dikke posi test voor je straks.
     
    kimmyLynn vindt dit leuk.
  3. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik zie boven de duidelijke streep wel n vage
     
    LilyB vindt dit leuk.
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik heb de express ook open gemaakt voor vergelijking, en die had totaal geen verkleuring, vandaar toch even jullie oordeel gevraagd :) in elk geval bedankt
     
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Oke ja ik zou je toch adviseren om de predictors dicht te laten voor t meest betrouwbare resultaat. Meestal als je ze open maakt kunnen ze een streep geven.
    Ik hoop natuurlijk dat je gewoon weg zwanger bent en een knal test krijgt :thumup:
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dit idd, hopelijk gauw een knaller!!
     
  7. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Predictor mag je idd niet openmaken.
    Express meet pas later dus als je op 10 dpo weer early doet zou hij wel goed te zien moeten zijn als t raak is!

    Succes!
     
  8. Arendje

    Arendje Fanatiek lid

    30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Opengemaakt zijn deze testen niet betrouwbaar. Je bent ook erg vroeg. Ik zou overmorgen nog eens testen.
     
  9. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    De predictor mag je idd niet open maken. Zoiezo is hij lastig af te lezen bij open aken want op de achterkant staat namelijk een streepje op de plek waar hij in de huls komt te staan. Dus stel je laat hem vallen dan weet je niet meer wat de boven of onderkant is.
     
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik snap wat je bedoeld, bij de early zie ik die steep op de achterkant hetzelfde als op de voorkant, bij de expres helemaal geen streepje. Maar toch bedankt voor je antwoord :)
     
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties. Nog even rustig afwachten ookal is dat moeilijk! Op 5 dpo een felle buikpijn gehad, vandaar dat ik een innesteling vermoedde en dus extra vroeg testte.
    Borsten doen al enkele dagen behoorlijk pijn (anders dan voor menstruatie) vandaar dat ik het vermoeden van een zwangerschap heb. Overmorgen nog even een nieuwe early proberen en kijken of er dan een duidelijkere streep staat :rolleyes:
     
    Kimmetjuh90, Mauzy82 en Arendje vinden dit leuk.
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Mijn duimen draaien voor je, hopelijk zijn je klachten idd van een zwangerschap.
     
  13. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik duim me suf voor je!!
     

Deel Deze Pagina