Tuurstreep zwangerschapstest NOD

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by SuzanS, Apr 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    En! En? Hoe staat het ervoor

2. SuzanS

SuzanS Lid

Nov 21, 2011
    32
    10
    8
    Vandaag weer een predictor early gedaan en weer tuur streepje! nu 2 dagen overtijd. Morgen 3. Dus snap er niks van! Ben normaal echt stipt met de ongesteldheid. Dus wacht het gewoon maar rustig af en maandag maar weer een testje als ik nog steeds niet ongesteld ben.

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Heb je toevallig een foto van je test?

4. SuzanS

SuzanS Lid

Nov 21, 2011
    32
    10
    8
    Deze is van gister. Je moet echt goed kijken om hem te zien! :(

Vandaag een kv2x5 gedaan en is wit.

Dus ik geef de hoop een beetje op.

Attached Files:

5. SuzanS

SuzanS Lid

Nov 21, 2011
    32
    10
    8
    Deze is ook nog van gister maar dan niet ingezoomd

Attached Files:

6. Fadim

Fadim Actief lid

Aug 11, 2014
    473
    187
    43
    ik zie wel wat je bedoeld. zolang je niet ong bent zo je om de dag kunnen testen.

7. Theetante

Theetante Actief lid

Mar 3, 2018
    193
    91
    28
    Balen nog geen duidelijk streepje, maar zolang je nog geen bloed verliest kan het nog hoor!

8. SuzanS

SuzanS Lid

Nov 21, 2011
    32
    10
    8
    Nee ben nu 4 dagen overtijd. Borsten doen zeer, stemming wisselingen en gisteravond had mijn vriend bier gedronken ging zowat over mijn nek van de geur. Dus symptonen genoeg! Morgen toch maar weer een testje doen. Als die weer wit is dan even de HA bellen.

9. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Wat vervelend dat je zo’n tegenstrijdige tekenen hebt. Symptomen genoeg, maar waar blijft dat streepje?
    Twee opties: je bent 1 van die vrouwen die zomaar opeens overtijd gaat met symptomen (wat kan ons lijf ons voor de gek houden...); of je bent 1 van die vrouwen die onverklaarbaar pas na nod streepjes laat zien.
    Ik duim met je mee!

10. Daphne85

Daphne85 Actief lid

Apr 21, 2018
    423
    282
    63
    Female
    Hay ik zie (helaas) ook geen streepje
    Heb je vandaag nog getest?

11. SuzanS

SuzanS Lid

Nov 21, 2011
    32
    10
    8
    Net weer een predictor early gedaan. Maar is nu wederom weer echt een tuurstreep. Met het blote oog amper te zien alleen in als ik hem in het licht houd. 5 april mijn ovulatie smiley gehad dus op zijn laatst ben ik nu dpo 17. Ik heb er weinig vertrouwen meer in en denk dat ik de aankomende dagen ongesteld ga worden. :( :( :( :(

12. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik zie helaas ook niks :(

13. MamaZijnIsDeBom

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Ik zie op die uitgezoomde wel wat... maar na zoveel dagen zou hij duidelijker moeten zijn geworden. Al ongesteld?

14. SuzanS

SuzanS Lid

Nov 21, 2011
    32
    10
    8
    Nee ben nog steeds niet ongesteld.

Vandaag maar even gebeld met het ziekenhuis. En de verpleegkundige van de poli aan de lijn gehad. Ze zei het kan zijn dat ik heel langzaam HCG hormoon aanmaakt. Of een late ovulatie/ late innesteling. Donderdag sowieso een afspraak met gyn over wat anders en leg het dan even voor. Als ik dan nog steeds niet ongesteld ben kan ik gelijk door voor bloed prikken.

Ben gestopt met zwangerschap testjes van predictor. Kost een vermogen die testen! Haha

MamaZijnIsDeBom likes this.
  15. MamaZijnIsDeBom

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Hahaha ja dag geloof ik wel... toch... ik zag wel wat! Dus snap dat dit je echt gek maakt. Ik blijf voor je duimen hoor!

16. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

Dec 18, 2017
    5,793
    6,474
    113
    Female
    Je bent nu vijf dagen verder. Je had echt een duidelijkere streep moeten hebben dan. Zonder vervelend te willen zijn zou ik toch ook echt rekening houden met dat je wellicht niet zwanger bent, ik zie geen positieve testen in dit topic .

17. SuzanS

SuzanS Lid

Nov 21, 2011
    32
    10
    8
    Ja idd dat denk ik zelf ook helaas. Maar omdat ik normaal echt stipt ben met mijn menstruatie ga ik twijfelen! Ik wacht het gewoon af en ga van niks uit dan kan het alleen maar mee vallen! :) bedankt allemaal voor jullie reacties!!

18. SuzanS

SuzanS Lid

Nov 21, 2011
    32
    10
    8
    Had toch stiekem een beetje hoop maar net helaas weer ongesteld geworden. :( :( :( Dus weer op naar de volgende ronde!

19. MamaZijnIsDeBom

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Oef... dat zal pijn doen. Iedere vrouw die zwanger wil worden heeft hoop tot ze ongesteld word, ook bij negatieve testen. En als dat langer duurt dan nogmaal is de klap nog een beetje harder. Ik ga heel hard voor je hopen voor de volgende ronde!

20. SuzanS

SuzanS Lid

Nov 21, 2011
    32
    10
    8
    Lief!! Dankje!

Share This Page