Dag allemaal! Dit is de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik. (Liep er langs in de action en kon het niet laten 😊 En nu ben ik de 13e begonnen en zag ik al een streepje waardoor ik dacht nou m'n ei zit er vast aan te komen! Maar nu blijft het streepje dus elke dag een beetje hetzelfde. Hoort dat zo of??? En is die van de action ook echt net zo donker als de teststreep als het een knaller is?? Lees namelijk verschillende dingen. (De eerste is al wel vager geworden als dat ie was trouwens)
Naar mijn idee is die laatste min of meer oké, ofwel kan hij nog net iets donkerder! Als ik jou was zou ik vanavond nog eens testen en dan vergelijken met de laatste die je gedaan hebt... Misschien zie je het streepje nog donkerder worden, ofwel wat lichter worden, dan weet je dat die van vandaag een knaller was. Ik heb vooral de eerste maand ovulatietesten gebruikt, deze maand heb ik maar eens overgeslagen, maar ik had ook nooit een echt duidelijke knaller... Mijn streepjes werden nooit donkerder dan de controlestreep bij de actiontesten, zelfs niet even donker... Wanneer mijn streepjes donkerder werden, ging ik wel 2 keer per dag testen, dan zag ik gelijk het verschil! Dus zeker niet twijfelen, maak het maar gezellig de komende dagen
Misschien dat de onderste nog iets donkerder kan, maar wacht niet te lang met opnieuw testen. Je zit er in ieder geval volgens mij heel dicht tegenaan! Mijn testen waren nog iets donkerder (maar soms ook niet egaal donker, soms was de ene kant van het streepje iets donkerder dan de andere) en het klopte wel met mijn eisprong
Hij kan donkerder maar hij lijkt er wel aan te komen!! Even doorgaan met klussen en testen, evt 2x daags testen.. Wel rond dezelfde tijden
Dank jullie wel voor de reacties! Weet iig dat ik lekker aan de klus mag haha. Maar kunnen die testen ook zo erg verschillen op dezelfde dag dan?? Dacht gewoon per dag 1 😊
Het kan wel degelijk verschillen op een dag hoor! Op momenten zoals deze (waar je bijna de piek ziet) test je best eens een keer meer om zeker te zijn... Ik had eens 's middags getest en was een duidelijk streepje (net zoals de avond ervoor), toen ik 's avonds weer ging testen was er bijna geen streepje meer te bespeuren... Maar dat is bij iedereen ook anders hoor! Succes alvast
Bij mij zijn ze nog net iets donkerder dan de laatste! Dus je hebt bijna je LH piek! Goed om de dag klussen, komt het vast goed!
Heb nu vanavond last van krampjes die aanvoelen als menstruatie krampjes en bij naar de wc gaan roze afscheiding met beetje slijm. Dus denk dat ie er idd aan zit te komen! 😊 Geinig want heb er eerder nooit echt op gelet..
Ben benieuwd of de ovu s nog aflopen.. Zo niet zou je eens een zw test kunnen doen... Zo lang zulke testen betekende bij mij. Zwanger.. En roze verlies bij je eisprong.. Heb je dat vaker of is het dan innesteling..? Ik ben benieuwd! Klus ze!
Haha jij maakt het wel heel spannend 😜 Maar geen idee of ik dat al eerder gehad heb. Lette er eigenlijk nooit zo op. Mijn 1e kindje was een gelukje bij een ongelukje 😊 Maar ga het even in de gaten houden van die ovulatietesten! Ik zag inderdaad ook bij andere dat het meer op en afliep als bij mij.
Vandaag weer test gedaan en weer niet heel anders als de vorige. Dus toch maar zw test tegen aan gegooid, maar die was gewoon negatief. Heeeeel apart! Was vandaag weer bij action. Dacht zal ik nog doosje mee nemen? Maar heb ze laten liggen. Ga er maar geen aandacht meer aan besteden 😊 PROBEREN iig 😉