tuurstreep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mona1991, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona1991

mona1991 Nieuw lid

14 mei 2015
    4
    0
    1
    Hoi dames,

Afgelopen week plaatste ik mijn verhaal op het verloskundigeforum.. Hier kreeg ik helaas geen reactie. Mijn cyclus begon op 14 april, 12 dagen een positieve stilstaande smiley op de ovulatietest. Op 11 mei (Dag 28) werd ik wakker van een felle steek in mn buik.. maar dit is naar mijn idee laar voor een innesteling.
    Ik zit nu op dag 38 van mijn cyclus en kon vanochtend mijn ogen niet geloven.. er kwam een licht roze streepje te staan op de kv 2 voor 5 test te staan. Zal het dan toch een late innesteling zijn geweest? Cb gaf helaas geen plus weer. Dus ben benieuwd.
    zien jullie het ook?

Bijgevoegde bestanden:

2. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    ik zie wel een streepje, maar volgens mij staat die veel te ver naar rechts. Ik durf het geen positieve test te noemen.
    Heb je nog een andere test? Dan zou ik die even doen, kijken wat die doet

3. Maaike55

Maaike55 Actief lid

17 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat deze test ongeldig is, zie streepje veel teveel naar rechts. Sorry

4. Fefe

Fefe Actief lid

8 mei 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL

Dat de streep te veel naar rechts staat zegt niets. Dit was bij mij ook bij beide testen en ik ben ondertussen 6 weken zwanger, bevestigd met bloedproef én echo! Lichte streep is ook een streep = zwanger!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Sorry, maar dat is dus echt niet zo!!! (Maar daar kom je vanzelf ook wel achter als je wat langer meeleest en schrijft op dit forum.)

Zo heb je een test genaamd Predictor Early. Daar is een streepje echt geen streepje en dus ook de kans dat je niet zwanger bent!

Ook heb je verkeerd geproduceerde testen waarop een vals lijntje kan komen te staan.

Je hebt pennestreepjes die veelal negatief betekenen.

Dit streepje staat gewoon niet op de goede plek. Ze worden niet handmatig gemaakt, maar in de fabriek waardoor de teststreep dus standaard op exact dezelfde plek hoort te staan.
    Ja, het kan dat de teststrip in de test wat naar rechts verschoven is, waardoor de teststreep dan ook automatisch meer naar rechts verschijnt. Maar de afstand tussen controlestreep en teststreep is altijd hetzelfde.

Vrees dus dat dit een negatieve test is.

TS: doe anders morgen even opnieuw een test.

EDIT: als ik inzoom, loopt die "streep" ook nog eens zo krom als een banaan en is hij niet roze!!

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik vind deze test ook ongeldig, de streep staat te ver naar rechts. Enige manier is nog een test doen ;)

En een streep is idd niet altijd zwanger ;)

Succes met testen! (tip, hou je bij dezelfde testen)

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    sorry ik ben het helaas eens met de rest de test streep had meer naar links moeten staan, wat is het toch altijd rot die vage streepjes :(:(:(

Deel Deze Pagina