Hi hi, Willen jullie eens mee kijken.. de test is positief. De bovenste is van 05/06, de 2de van 06/06 beide rond etenstijd. De laatste is van vanavond 08/06 later met niet hele geconcentreerde urine. Wij hebben wel vaker gehad dat t rond deze tijd fout gaat en wil eigenlijk stoppen met testen omdat t zo'n gedoe is en stress geeft!
Eerlijk gezegd vind ik hem niet veel opgelopen. Is er een reden dat je 's avonds test ipv 's morgens? Wellicht test je met geconcentreerde urine een stuk donkerder. Bij mij was zo'n oploop nooit een goed teken. Hoop voor jou op alsnog een goede oploop
Ik denk niet dat je testen met elkaar kan vergelijken als je niet met ochtendurine test. De concentratie van de laatste is lager zeg je al dus dat kan verklaren waarom het lijntje niet veel donkerder is. Ik zou met ochtendurine om de dag gaan testen en dan pas vergelijken..
Heb je van die andere testen nog een foto waarbij ze "nat" zijn"? Ze zijn nu natuurlijk droog en daardoor ook donkerder.
Volgens mij is dat lastig te vergelijken omdat je avond urine niet altijd even geconcentreerd is. Zou vanaf nu in de ochtend testen, dan kun je beter verschil zien denk ik.
Ik ga die andere foto zo wel ff opzoeken. Testte einde van de middag / avond omdat kv5 beter reageerde met testen. Alleen wilde ik nu eens andere Bedankt voor t mee kijken!
Ik vind de testen ook niet echt oplopen. Ik zal wel in de ochtend gaan en blijven testen om een mooie oploop te zien. En als ze oplopen dan niet meer testen. Maar er staat een streep. Positief dus je bent zwanger